Er wordt soms gezegd dat Vlaanderen en Wallonië uit elkaar groeien wegens een gescheiden medialandschap, maar er is dus duidelijk ook een kloof tussen de VRT-kijker en de VTM-kijker, als Joris Hessels niet gekend is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En zong hij niet Song 2 van Blur? Een verwijzing naar zijn favoriete plaats op het podium!
En zong hij niet Song 2 van Blur? Een verwijzing naar zijn favoriete plaats op het podium!
Is ze dat dan niet altijd?Lynn Van den Broeck was heel opgewonden vandaag zeg in de jury. Djeezes mens.
Zebra hoor ik ineens ook wel Jade Mintjens in.
Ze moeten dringend wat humor aan die jury toevoegen. Want zo vier mensen die elke tip overlopen bij elke zanger is behoorlijk saai en langdradig. Of maar 1 iemand per zanger aan het woord laten of zo.Belachelijk, net als die onuitstaanbare jury. Waar ook niemand meer inzit waar ik sympathie voor heb. Vroeger had je nog Jens en Cannaerts, nu Lucy Beaten en Lyn Vandenbrouck.
Nu bij de ontmaskering van Tik & Tok lieten ze het eerste gedacht van de jury zien-> iedereen had het juist. Ik ben teruggegaan naar die eerste aflevering-> NIEMAND heeft die namen daar genoemd.
Gustaph is zelfs enkel bij een andere masker gevallen terwijl die toch duidelijk in phenix zit. Ze horen soms nog niet eens of het een vrouw of man is...Of maw, de jury moet gewoon doen alsof. Vandaar al die belachelijke random namen die daar uit komen. Blijkbaar vindt de redactie het anders niet zo leuk als iedereen vanaf aflevering 1 al zeker is van die namen. In het verleden was dat nochtans wel anders (bvb met Karen Aerts, etc...).
Gegarandeerd dat de vaste juryleden bvb bij Space Babe ook al aan de juiste dachten, maar nu pas met Lynn Van Den Broeck de namen van Samson & Marie vallen. En Gustaph toch ook raar dat ze daar (zogezegd) nog niet zeker(der) van zijn. Die naam is, dacht ik, gewoon maar eens terloops gevallen.
Wel hatelijk als je als kijker zo in het ootje genomen wordt.

Eerder kim van OncenIk hoor Hanne van K3 in zebra. Nog mensen?