The Masked Singer 2024

Er wordt soms gezegd dat Vlaanderen en Wallonië uit elkaar groeien wegens een gescheiden medialandschap, maar er is dus duidelijk ook een kloof tussen de VRT-kijker en de VTM-kijker, als Joris Hessels niet gekend is.

Dat komt gewoon omdat twintigers/dertigers amper nog naar reguliere tv kijken.
De tijd dat die generatie elke avond naar de VTM of VRT kijkt is al jaren gepasseerd.

Heeft niks met VRT of VTM te maken.

Er is altijd een deel van de kijkers die de BV niet kennen. Hugo Sigal is ook niet overal gekend. Met Joris Hessels erbij kan je natuurlijk een heel blik van tv gezichten open trekken, zoals bvb Tante Kaat of Katrien De Vos of de cameraman van Dwars door...

Maar die gast zangers, dat slaat toch nergens meer op. Per sé Van Aert er in willen krijgen, maar die mens heeft daar geen tijd voor, dus laten we die 1 aflevering meedoen. Belachelijk, net als die onuitstaanbare jury. Waar ook niemand meer inzit waar ik sympathie voor heb. Vroeger had je nog Jens en Cannaerts, nu Lucy Beaten en Lyn Vandenbrouck.

Belachelijk, net als die onuitstaanbare jury. Waar ook niemand meer inzit waar ik sympathie voor heb. Vroeger had je nog Jens en Cannaerts, nu Lucy Beaten en Lyn Vandenbrouck.
Ze moeten dringend wat humor aan die jury toevoegen. Want zo vier mensen die elke tip overlopen bij elke zanger is behoorlijk saai en langdradig. Of maar 1 iemand per zanger aan het woord laten of zo.

Die jury vind ik ook elk seizoen verschrikkelijker. Karen Damen deed tenminste nog moeite om mensen te ontmaskeren (leek het). Nu bij de ontmaskering van Tik & Tok lieten ze het eerste gedacht van de jury zien-> iedereen had het juist. Ik ben teruggegaan naar die eerste aflevering-> NIEMAND heeft die namen daar genoemd. Wat een nutteloze tijdvulling.

Nu bij de ontmaskering van Tik & Tok lieten ze het eerste gedacht van de jury zien-> iedereen had het juist. Ik ben teruggegaan naar die eerste aflevering-> NIEMAND heeft die namen daar genoemd.

Of maw, de jury moet gewoon doen alsof. Vandaar al die belachelijke random namen die daar uit komen. Blijkbaar vindt de redactie het anders niet zo leuk als iedereen vanaf aflevering 1 al zeker is van die namen. In het verleden was dat nochtans wel anders (bvb met Kathleen Aerts, etc...).
Gegarandeerd dat de vaste juryleden bvb bij Space Babe ook al aan de juiste dachten, maar nu pas met Lynn Van Den Broeck de namen van Samson & Marie vallen. En Gustaph toch ook raar dat ze daar (zogezegd) nog niet zeker(der) van zijn. Die naam is, dacht ik, gewoon maar eens terloops gevallen.

Wel hatelijk als je als kijker zo in het ootje genomen wordt.

Laatst bewerkt:
Of maw, de jury moet gewoon doen alsof. Vandaar al die belachelijke random namen die daar uit komen. Blijkbaar vindt de redactie het anders niet zo leuk als iedereen vanaf aflevering 1 al zeker is van die namen. In het verleden was dat nochtans wel anders (bvb met Karen Aerts, etc...).
Gegarandeerd dat de vaste juryleden bvb bij Space Babe ook al aan de juiste dachten, maar nu pas met Lynn Van Den Broeck de namen van Samson & Marie vallen. En Gustaph toch ook raar dat ze daar (zogezegd) nog niet zeker(der) van zijn. Die naam is, dacht ik, gewoon maar eens terloops gevallen.

Wel hatelijk als je als kijker zo in het ootje genomen wordt.
Gustaph is zelfs enkel bij een andere masker gevallen terwijl die toch duidelijk in phenix zit. Ze horen soms nog niet eens of het een vrouw of man is...

Al op voorhand wordt de volgorde bepaald waarin de maskers afvallen. De maskers die lang moeten meegaan (de mooiste/duurste), daar mogen ze de echte naam niet meteen bij noemen, maar ze laten wel balonnetjes op door die namen terloops te vermelden bij andere maskers.

Heel die voting is maar voor de show.

Random namen noemen, en vooral tijdens de optredens vanalles roepen:

"Da's kei goe gezongen!"
"Dat is een professionele zanger"
"Oh my god!"

Euh nee... da's gewoon heel slecht gezongen zelfs 🙃

Terug
Bovenaan