The Penguin

Hans Moleman

Well-known member
Onherkenbare Colin Farrel, die het imo goed doet in de eerste aflevering van deze spin off van The Batman.

Boeiende eerste aflevering, in datzelfde sfeertje van The Batman. Een paar bedenkingen bij bepaalde casting keuzes, maar ik kijk uit naar meer.

Net gekeken en sluit me aan bij wat hierboven al gezegd is geweest. Als ze het niveau van die eerste aflevering kunnen doortrekken dan heb je echt een topserie.

Best eerst the Batman bekijken zeker?
Alles wat je over The Batman moet weten wordt aan het begin van de eerste aflevering samengevat.

Zelf begrijp ik niet zo goed waar het enthousiasme over de eerste aflevering vandaan komt - ik vond het oké maar niets bijzonders (op Collin Farrell en zijn make-up na).

Aflevering 2 was ook weer top.
Sofia's verhaal zit ook goed in ineen. Benieuwd of zij uiteindelijk de nonkel gaat ombrengen. Heb ook precies het vermoeden dat zij Oz wel door heeft. Geen katje zonder handschoenen materiaal.

Net voor mijn tijdelijke verhuis naar de US had ik Batman herbekeken op de home cinema (wat een ervaring eigenlijk, ik mis het wel).
Zal het maar moeten kijken op de baggere speakertjes hier, hoogstwaarschijnlijk een rewatch eens ik terug ben.

Is dit qua audio + visuals gelijkaardig?

Het ziet er inderdaad wel naar uit dat die een fijne serie zal worden maar ze nemen wel serieus hun tijd voor alles.
Dat is bevorderlijk voor de sfeer maar na 2 uur is er nog niet al te veel gebeurd dus de hoge ratings vind ik wel wat overdreven.
Ik kijk wel uit naar de rest.

Terug
Bovenaan