The Real Housewives of Antwerp

ik zag het in de gazet passeren, die rechtse, is dat 1 van hun mannen?

the-real-housewives-of-antwerp-the-real-housewives-of-antwerp-reality-bel-season-1-2025-generic-caption-amy-de-winter-the-real-housewives-of-antwerp-reality-bel-season-1-2025-episode-1-s01e01-the-real-housewarming-caption-annelies-schetters
In de laatste aflevering wordt dit uitgelegd.

Kheb nog in het middelbaar gezeten met die Natassia, toen nog onbewerkt en eigenlijk wel een knappe madam. Heb er ook een blauwtje bij opgelopen toen :(...

'Fun fact': blijkbaar ook een ex van Lukaku en ze hebben een plezant filmpje samen...

Kheb nog in het middelbaar gezeten met die Natassia, toen nog onbewerkt en eigenlijk wel een knappe madam. Heb er ook een blauwtje bij opgelopen toen :(...

'Fun fact': blijkbaar ook een ex van Lukaku en ze hebben een plezant filmpje samen...
Zat je dan bij twee Natasha/Natassia's in de klas?

Ook gisteren voor het eerst Reclame van gezien.
Wil het ook niet zien maar is dit scripted reality (zoals dertigers) ?
Of is het echt (maar dan wat aangekruid voor tv of was dat ook niet nodig).

Het is niet zoals Dertigers, dat is overigens gewoon fictie (maar dan alledaagser gebracht zonder de extreme scenario's van Thuis/Familie).
Real Housewives is veelal scripted, het zijn echte mensen maar dat elke aflevering rond één van hem om beurten draait laat het spontane er al af.

Verder zijn de vetes, drama's en discussies wat "geïnspireerd" door de buitenlandse versies. Vraag is of de tegenstellingen echt zo groot zijn of dat de regie "cut" zegt en ze het nog eens opnieuw voordoen.

Gisteren, op aandringen van de wederhelft, de eerste aflevering gezien op Straemz. . . 1 aflevering was voldoende.
Ben halverwege een emmer gaan halen want de kots stond gelijk met mijn tanden . . .
Die trien van 50 ( de naam ontglipt me) diamantzoekster aka golddigger (lol) ze zal nog lang zoeken voor de motherlode vindt.
Uiteraard is het in dit programma allemaal wat ten top gedreven...
Zoals Avondland opmerkt : "enkel voor intellectuele meerwaarde zoekers" :wallbash: 🤢🤮

Alhoewel ik denk dat er meisjes/vrouwen zijn die dit met bewondering bekijken en denken dat deze "vrouwen" het gemaakt hebben in't leven.

Gisteren, op aandringen van de wederhelft, de eerste aflevering gezien op Straemz. . . 1 aflevering was voldoende.
Ben halverwege een emmer gaan halen want de kots stond gelijk met mijn tanden . . .
Die trien van 50 ( de naam ontglipt me) diamantzoekster aka golddigger (lol) ze zal nog lang zoeken voor de motherlode vindt.
Uiteraard is het in dit programma allemaal wat ten top gedreven...
Zoals Avondland opmerkt : "enkel voor intellectuele meerwaarde zoekers" :wallbash: 🤢🤮

Alhoewel ik denk dat er meisjes/vrouwen zijn die dit met bewondering bekijken en denken dat deze "vrouwen" het gemaakt hebben in't leven.
Wat hebben ze ‘gemaakt’?
Een hobby die ze kunnen bekostigen dankzij hun man en die een zakcentje oplevert (baby-kledingmerk / schoonheidssalon).
Bij die Oona vraag ik mij af welke klant die nog als headhunter serieus neemt. Voor een au pair misschien maar niet voor een executive rol.

Ik snap al helemaal niet dat Wout Bru zijn naam hieraan wil verbranden :/.

Wat hebben ze ‘gemaakt’?
Een hobby die ze kunnen bekostigen dankzij hun man en die een zakcentje oplevert (baby-kledingmerk / schoonheidssalon).
Bij die Oona vraag ik mij af welke klant die nog als headhunter serieus neemt. Voor een au pair misschien maar niet voor een executive rol.

Ik snap al helemaal niet dat Wout Bru zijn naam hieraan wil verbranden :/.
Die kerel is getrouwd met een influencer, eigen schuld

De situatie van Annelies komt in de laatste aflevering aan bod maar HLN wijdt er ook een artikel aan:

Hoezo niet?

Zijn zaken zitten vol met proleten met teveel geld.

Die vinden dit prachtig.
Er zal een groep zijn die hiervan smult maar kan mij inbeelden dat er evengoed zijn die hierbij hun ogen rollen.
The Jane is eveneens game over. Gradatie erger, maar kon op den duur ook niet enkel overleven op de fans.

Ik ben zelf fan van een bepaald Scandinavisch kindermerk. Duurder in aankoop maar verdomd oerdegelijk, de flexibele zachte stofjes maken dat je makkelijk 3 keer zolang de kledij kunt dragen. Heb te kleine kledij doorgespeeld aan mijn metekindje en die draagt de pakjes eveneens 3 keer zolang.
Boetiek heeft het uit gamma gehaald ‘het verkocht slecht, mensen sprongen er enkel op in de solden. Ondanks het feit dat het inderdaad zeer goeie kwaliteit is en op vinted een hoge doorverkoopwaarde heeft’.
‘Maar we hebben een nieuw merk aangekocht van een Belgisch koppel, grondstoffen zijn gelijkaardig’.
Heb het onlangs inderdaad in de winkel zien liggen maar dacht toen ook ‘eerst eens tijdens de solden uitproberen’. Nu ik weet dat dat het kledingmerk van die Kiki is is mijn goesting over, ik verwacht daar nu niet meteen die Scandinavische oerdegelijkheid van :/.

The Jane is eveneens game over. Gradatie erger, maar kon op den duur ook niet enkel overleven op de fans.
Die zaak zat toch altijd vol en was direct volgeboekt toen het einde werd aangekondigd? Bril opent binnenkort gewoon op een nieuwe locatie en baat in tussentijd een pop-up uit. Het type mensen dat daar regelmatig eet is niet direct het type dat zich iets aantrekt van Brils strapatsen.

Terug
Bovenaan