Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vrees dat je gelijk gaat hebben...Ik ken er ook veel die het zien. Volgens mij is het een streamz kijkcijferhit en qua kosten zal het nog meevallen itt fictiereeksen, dus ik zie ze nog enkele seizoenen doorgaan.

Ralphie is too cute"Oh my goood, ik zoek ne nieuwe auto en die moet vooral bij het kleur van Ralphie, mijn hondje passeun! Kijk eens Ralphie, wat vind je van deze autoo?!"
![]()

Dat kunt ge nu toch onmogelijk cute vindenRalphie is too cute
Net zoals Amy zelf hihi![]()

"Oh my goood, ik zoek ne nieuwe auto en die moet vooral bij het kleur van Ralphie, mijn hondje passeun! Kijk eens Ralphie, wat vind je van deze autoo?!"
![]()

Tijdens een chique lunch met luxemerk Delvaux verzeilen Kiki Rom Colthoff en Melissa Van Hoydonck in een hoogoplopende ruzie. De inzet? Kiki die een eigen feestje wil geven in vijfsterrenhotel La Butte aux Bois, terwijl ze dat eerst samen met Melissa zou doen. Een twist die in de echte wereld niet eens een sms waard is, maar binnen het housewives-universum een halve staatsgreep blijkt. Of een infantiele telenovela, zoals Camelia het mooi samenvat.
Op het einde van aflevering 2 rolden de tranen van mijn wangen van het lachen, wat een ruzie om onbenulligheden, in het bijzijn van het team van luxemerk Delvaux:
omdat dat net het doelpubliek is van Delvaux.Crazy hoe het oudste luxemerk ter wereld Delvaux zich met dit format wil verbinden
.omdat dat net het doelpubliek is van Delvaux.
normale mensen kopen een sacoche op de Vogelsmarkt of de C&A.

omdat dat net het doelpubliek is van Delvaux.
normale mensen kopen een sacoche op de Vogelsmarkt of de C&A.
) een deel van een aflevering gezien …maar daar kan je toch echt niet naar blijven kijken ….een paar vrouwen die wat uit de hoogte doen omdat ze centen hebben (of ze spelen een rol ) …soit , denk dat daar enkel thuis kijkers naar kijken ….niet teveel nadenken en gewoon over u laten komen . 

Ik heb die nog gekend toen hij gemiddeld 15 wagens verkochte. Het waren toen al mooie BMW, Audi en VW auto's maar wat daar de laatste jaren staat is werkelijk ongezienTviel vooral niet op dat ze ergens in West-Vlaanderen bij AE cars zaten![]()

Ik heb die nog gekend toen hij gemiddeld 15 wagens verkochte. Het waren toen al mooie BMW, Audi en VW auto's maar wat daar de laatste jaren staat is werkelijk ongezien
Vandaag heeft hij deze nog te koop zie ik
![]()
Ferrari 296 GTB / Paint to sample / Paint protection film / Led koplampen / Start/Stop functie / Navi / Sportknop / Sportuitlaat / Dakhemel alcantara / Multifunctioneel lederen stuurwiel met schakelmogelijkheid / Eerste eigenaar | Wagens | AEcars
De Ferrari 296 GTB is een adembenemende supercar die Italiaanse klasse combineert met ongeëvenaarde prestaties. Met zijn hybride V6-motor en elektrische boost levert hij een indrukwekkende 830 pk, wat resulteert in ongelooflijke acceleratie en w...www.aecars.be