Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik ken die madam maar zie 665k volgers op instagram en denk : why ??? nee echt: wie volgt nu dat soort mensen- uit vrije wil- op instagram ?Derby Gommeren is back![]()
Voor de borstenfotos en een hoop van de followers zijn vermoedelijk aangekocht.ik ken die madam maar zie 665k volgers op instagram en denk : why ??? nee echt: wie volgt nu dat soort mensen- uit vrije wil- op instagram ?
Ik vond het seizoen wat zwakker, bleven veel hangen aan oud zeer dat telkens terug kwam en wat overacting van de scripted reality. Volgende week is het reünie maar van vorige keer herinner ik me dat de reacties van Jani het beste stuk waren, voor de rest zijn het oude koeien.Maisonfemi is Atelier Aymé geworden. Amy De Winter zet haar werk voort onder een nieuwe naam — gemaakt met liefde, vanuit Antwerpen.
Ze snappen nog niet eens dat je geen patent neemt op een merknaam, maar... wel, een merk.Amy die "vergeet" de naam van haar nieuwe kledinglijn te patenteren en Melissa haar man die dat dan gewoon doet: schitterend!!!!
Copycat uit "Dubai bling"Amy die "vergeet" de naam van haar nieuwe kledinglijn te patenteren en Melissa haar man die dat dan gewoon doet: schitterend!!!!
Die gaan naar de ethaankraker van Ineos.Ik vraag mij af. Mochten deze dames ooit komen te gaan. Worden die dan begraven of gerecycleerd? Met al dat plastiek enzo.
Amy die "vergeet" de naam van haar nieuwe kledinglijn te patenteren en Melissa haar man die dat dan gewoon doet: schitterend!!!!

er is dan ook niemand die ook maar 1 van die vrouwen verdenkt van het hebben van een overmatig aantal hersencellen, vond het gewoon te grappig dat Amy die merknaam was vergeten te registreren en dat die Melissa dat dan als wraak doet.melissa kent nog niet het verschil tussen een patent en een merknaamregistratie, veelzeggend.
Bovendien: een merknaam ter kwader trouw registreren zonder oog op commercieel gebruik: succes ermee in de rechtbank. Amy zou dit waarschijnlijk vingers in de neus winnen.
De allerliefste kijkertjuhz.er is dan ook niemand die ook maar 1 van die vrouwen verdenkt van het hebben van een overmatig aantal hersencellen, vond het gewoon te grappig dat Amy die merknaam was vergeten te registreren en dat die Melissa dat dan als wraak doet.
Hoop dat er ooit eens iemand een analyse maakt van wat die vrouwen met al die zever nu effectief verdienen. Zoals dat kefir-drankje of die dure rosé-wijn -> wie koopt dat??
Onlangs wandelde ik 's ochtends naar' t station toen het PMD buiten stond. Toch enkele blikjes zien zitten in wat zakkener is dan ook niemand die ook maar 1 van die vrouwen verdenkt van het hebben van een overmatig aantal hersencellen, vond het gewoon te grappig dat Amy die merknaam was vergeten te registreren en dat die Melissa dat dan als wraak doet.
Hoop dat er ooit eens iemand een analyse maakt van wat die vrouwen met al die zever nu effectief verdienen. Zoals dat kefir-drankje of die dure rosé-wijn -> wie koopt dat??

Onlangs wandelde ik 's ochtends naar' t station toen het PMD buiten stond. Toch enkele blikjes zien zitten in wat zakken![]()