The Real Housewives of Antwerp

Ik denk dat het niet vergezocht is dat serieus wat mensen die eens kopen om te proberen. Waar ook niks mis mee is.
Zo werkt marketing en influencing nu eenmaal. Al is 2,49€ per blik wel serieus hoog.
maar dan nog moet je al enorm veel verkopen om daar effectief iets substantieels aan over te houden, en dat zie ik met rosé of kefir niet direct gebeuren. Misschien dat die Amy op haar designerkledij wel mooie marges haalt?

Valt wel op dat dit seizoen de makers gepushed hebben richting ondernemerschap. Kefir, wijn, kledinglabel, vzw...

Wat brengt het derde seizoen...

My god, die reünie

Natassia denkt dat een naamregistratie betekent dat je ook eigenaar van het bedrijf wordt, hahaha. Daaraan zie je wat een intellect aanwezig is in die vrouw.

Valt wel op dat dit seizoen de makers gepushed hebben richting ondernemerschap. Kefir, wijn, kledinglabel, vzw...

Wat brengt het derde seizoen...
Ze doen toch vooral mee voor de "gratis" reclame? Play zal wrs een deal met hun hebben en die reclame is een deel van hun loon.

Winwin voor PLAY en voor de dames.

Ik ga die houterige wijn wel eens kopen. 😶‍🌫️

In 'de tafel van Gert' zei de dame van het productiehuis dat er een derde seizoen komt en er wellicht een aantal niet zullen meedoen (wegens niet willen/te hoge eisen/niet wenselijk.. bleef ze vaag over).

In 'de tafel van Gert' zei de dame van het productiehuis dat er een derde seizoen komt en er wellicht een aantal niet zullen meedoen (wegens niet willen/te hoge eisen/niet wenselijk.. bleef ze vaag over).
Ik gok dat camilia niet meer wilt en Julie miss ook niet meer owv te weinig drama? En Melissa zou die er ook niet genoeg van hebben? Spannend

Ik gok dat camilia niet meer wilt en Julie miss ook niet meer owv te weinig drama? En Melissa zou die er ook niet genoeg van hebben? Spannend
Denk dat camelia niet genoeg (drama) bijbrengt aan het programma. Je ziet ook dat die vrouw echt high society is, wat toch nog een trapje hoger is dan de andere vrouwen. Vraag me af of zij geen spijt heeft van haar deelname aan zo'n programma. Julie mag er inderdaad wel uit, geen enkele meerwaarde behalve aanschuren tegen Natassia en Melissa. Melissa zal ongetwijfeld aanwezig blijven, net zoals Natassia, Amy, Kiki en Annelies vermoed ik.

Denk dat camelia niet genoeg (drama) bijbrengt aan het programma. Je ziet ook dat die vrouw echt high society is, wat toch nog een trapje hoger is dan de andere vrouwen. Vraag me af of zij geen spijt heeft van haar deelname aan zo'n programma. Julie mag er inderdaad wel uit, geen enkele meerwaarde behalve aanschuren tegen Natassia en Melissa. Melissa zal ongetwijfeld aanwezig blijven, net zoals Natassia, Amy, Kiki en Annelies vermoed ik.
Da zijn de enige lellebellen waardoor ze kijkcijfers halen.

Terug
Bovenaan