Ondertussen aan het luisteren op de fm band van een 10 jaar oude Ipod Nano. Meer ruis als iets anders maar ik geef niet af
Take one for the team!
Ik heb afgesloten met Eddie Vedder, nooit begrepen wat er zo speciaal is aan Society

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ondertussen aan het luisteren op de fm band van een 10 jaar oude Ipod Nano. Meer ruis als iets anders maar ik geef niet af

Hij is erMichael Kiwanuka moet nog passeren. En Sinead blijft ook wat langer hangen precies.
Ik ook niet. Catchy maar doet me echt niets.Ik snap Mr Brightside dan weer niet
Dude serieus Mr Brightside is toch echt geen tijdloos materiaal in vergelijking met zowat het heel album ten van Pearl Jam.Zowel Mr. Brightside als In The End zijn voor mij echt generatienummers. Voor mij zijn dat zeker wel tijdloze nummers, omdat ik weet dat ik over 10, 20, 30 jaar met die nummers nog altijd instant naar de plezantste periodes van mijn jeugd zal worden geteleporteerd.
Dump Black en Troy en zet in de plek Sultans of Swing en The River, en je hebt een top 10 waar ik zeker mee kan leven. Pearl Jam is net als Foo Fighters een band die ik niet snap. Die maken rock muziek saai, faut le faire. Met Metallica heb ik net hetzelfde, blij dat die bands globaal genomen er toch wat op achteruit zijn gegaan dit jaar. Er is nog hoop.
Ik kan ook makkelijk een top 100 vullen met nummers die ik muzikaal sterker vind dan Mr Brightside en In The End, maar ik heb al uitgelegd waarom ik die wel tijdloos vind: speel die nummers af als ik over 40 jaar in het rusthuis zit en ik ga nog instant naar mijn jeugd teruggekatapulteerd worden en luidkeels meezingen.Dude serieus Mr Brightside is toch echt geen tijdloos materiaal in vergelijking met zowat het heel album ten van Pearl Jam.
Idem eigenlijk voor In The End. Het is zeker een goed nummer (door Chester) maar zeker geen top 10 Tijdloze.
Smells like teen Spirit, Whole Lotta love, Black, Paranoid, Smoke on the water, Paint it black zijn tijdloze nummers...
Ik ben blijven steken in de jaren 90 Tijdloze...
Als ge lang genoeg wacht gaat het ook luidkeels meezingen met absolute bagger van uwe jonge tijd, want dat nummer was iets van die tijd.Ik kan ook makkelijk een top 100 vullen met nummers die ik muzikaal sterker vind dan Mr Brightside en In The End, maar ik heb al uitgelegd waarom ik die wel tijdloos vind: speel die nummers af als ik over 40 jaar in het rusthuis zit en ik ga nog instant naar mijn jeugd teruggekatapulteerd worden en luidkeels meezingen.
Ik kan een top 10.000 vullen vooraleer ik aan een Pearl Jam nummer zou denken. Pearl Jam, Foo Fighters, Kings of Leon, Metallica, ... hebben allemaal een soort zagerige lead vocalist gemeen, ik moet dat gewoon echt niet hebben.
Smaken en kleuren EnzoIs dit echt aan het gebeuren? Wat een gevloek in dit topic.
Dit is voor mij in dit topic traditie zoals kroketjes bij kerst!Is dit echt aan het gebeuren? Wat een gevloek in dit topic.
Was ook niet serieus bedoeldAls ge lang genoeg wacht gaat het ook luidkeels meezingen met absolute bagger van uwe jonge tijd, want dat nummer was iets van die tijd.
Smaken en kleuren Enzo
Maar vooral is de tijdloze voor mij nostalgie naar mijn jongere jaren, waar stu BRU nog alternatief was enz.... En waar bashen op iemand zijn muziekkeuze een ding was, want uw muziekstijl bepaalde welke muziekzender je luistert, welke kleren je droeg, welke bladen je las enz..(en thank god dat het nu niet meer is)
En neemt het echt niet serieus
. Als oude zage-vent ga ik blijven dat de tijdloze in mijn jonge jaren nog echt tijdloos waren.Was ook niet serieus bedoeld.
Ik heb ook nummers die ik absoluut niet vind (piano man of Thunderstruck bijvoorbeeld), maar begrijp dat ze erin staan. Los daarvan veranderen de luisteraars en stemmen dus ook. Dan krijg je dingen zoals Taylor Swift bijvoorbeeld, hoewel ik het ook raar vind.