Succes aan iedereen die zoals mezelf morgen om 5u30-6u al batterijen zit te zoeken voor alle brol die die sint heeft gebracht 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Leuk! Hier heb ik met zo zwart poeder voor je tanden te poetsen, zwarte handafdrukken gezet her en der van roetpietNet de koekjes gestrooid, een bedankt tekening gemaakt vanwege de sint, een spelletje uitgezet waar sint en piet mee gespeeld hebben, haar potje en zeteltje verstopt op de kast (sloeberpiet), die wortel in haar schoen half afgeknabbeld (bah) en een boterham met choco gesmeerd aan haar schoen want "piet had honger en dorst"
Ik ben benieuwd naar morgen![]()
Hier is het ook al stress want mijn vrouw moet haar verlof van 2026 doorgeven voor half januari, dus de puzzel kan beginnen! Vooral de 2 maand zomervakantie wordt weer een puzzel.Er beginnen nu al kampjes beschikbaar te geraken voor de zomervakantie. Dan post 1 mama dat in de Whatsappgroep en begin de koortsachtigheid te stijgen en begin iedereen te reserveren. Ik heb nog niet eens een kerstmenu, laat staan dat ik weet wat we in de zomervakantie gaan doen.
Mijn vrouw staat in het onderwijs, dus dat geeft al wat minder puzzelstress. Al ziet die het ook niet zitten om twee maanden na elkaar volcontinu op de dochter te moeten passen, dus we gaan ook wel wat kampjes voorzien.Hier is het ook al stress want mijn vrouw moet haar verlof van 2026 doorgeven voor half januari, dus de puzzel kan beginnen! Vooral de 2 maand zomervakantie wordt weer een puzzel.
En de kampjes waar ik mijn dochter wou op inschrijven, zijn al wachtlijsten voor de zomer intussen.Er beginnen nu al kampjes beschikbaar te geraken voor de zomervakantie. Dan post 1 mama dat in de Whatsappgroep en begin de koortsachtigheid te stijgen en begin iedereen te reserveren. Ik heb nog niet eens een kerstmenu, laat staan dat ik weet wat we in de zomervakantie gaan doen.

Hier ligt het ook al gewoon vastEr beginnen nu al kampjes beschikbaar te geraken voor de zomervakantie. Dan post 1 mama dat in de Whatsappgroep en begin de koortsachtigheid te stijgen en begin iedereen te reserveren. Ik heb nog niet eens een kerstmenu, laat staan dat ik weet wat we in de zomervakantie gaan doen.
We vinden het rustgevend dat de puzzel al voor december gelegd is, laat staan dat je in april/mei nog moet gaan beginnen zoeken..
Een kerstmenu verzinnen? Ik ben ook niet zo van dat ver vooruit te plannen maar je weet toch dat je als werkende mens in de zomer wel eens in de problemen kan komen met opvang voor de kinderen dus ik snap de stress wel.Er beginnen nu al kampjes beschikbaar te geraken voor de zomervakantie. Dan post 1 mama dat in de Whatsappgroep en begin de koortsachtigheid te stijgen en begin iedereen te reserveren. Ik heb nog niet eens een kerstmenu, laat staan dat ik weet wat we in de zomervakantie gaan doen.
Er beginnen nu al kampjes beschikbaar te geraken voor de zomervakantie. Dan post 1 mama dat in de Whatsappgroep en begin de koortsachtigheid te stijgen en begin iedereen te reserveren. Ik heb nog niet eens een kerstmenu, laat staan dat ik weet wat we in de zomervakantie gaan doen.
Ik snap uiteraard de stress, maar het is verdorie december. Dat zou iets voor het voorjaar moeten zijn - februari/maart. Net zoals het boeken van een reis. Veel mensen doen dat blijkbaar al bijna een jaar op voorhand als ze nog in hun strandstoel zitten met een Aperol Spritz, terwijl ik mezelf op de schouders klop dat ik al vroeg heb geboekt in januari.Een kerstmenu verzinnen? Ik ben ook niet zo van dat ver vooruit te plannen maar je weet toch dat je als werkende mens in de zomer wel eens in de problemen kan komen met opvang voor de kinderen dus ik snap de stress wel.
Is dat ook niet het resultaat van onze Vlaamse mentaliteit om alles graag op voorhand te plannen + de "wapenwedloop" die daaruit voorkomt? In mijn vrouw haar thuisland zou het niet waar zijn alleszinsIk snap uiteraard de stress, maar het is verdorie december. Dat zou iets voor het voorjaar moeten zijn - februari/maart. Net zoals het boeken van een reis. Veel mensen doen dat blijkbaar al bijna een jaar op voorhand als ze nog in hun strandstoel zitten met een Aperol Spritz, terwijl ik mezelf op de schouders klop dat ik al vroeg heb geboekt in januari.

Geen loket kinderopvang in je gemeente? Die doen dan het opzoekwerk voor jouOnze crèche stopt er mee op 30 januari.. Echt een ramp. Iemand die weet van vrije plaatsen in de regio Wetteren, zuiden van Gent, Merelbeke of de Pinte?
Daar hebben we inderdaad al de aanvraag gestart. We weten echter dat alles vol zit, dus kijken we nu ook naar andere gemeenten.Geen loket kinderopvang in je gemeente? Die doen dan het opzoekwerk voor jou
*Edit* Heb het opgezocht voor je: https://www.wetteren.be/LOKET-KINDEROPVANG
Eens sturen naar de bevoegde schepen helpt ook altijd. Heb ik gedaan voor onze aankomende verhuis en twee dagen erna had ik een medewerker aan de lijn om "eens grondig te kijken hoe we kunnen helpen".Daar hebben we inderdaad al de aanvraag gestart. We weten echter dat alles vol zit, dus kijken we nu ook naar andere gemeenten.
Toch bedankt!

Logo?Stotteren, vreemd genoeg nooit voor 10:00, wat doe je er aan... ?