Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij zijn ermee meteen naar de kinderarts geweest toen hij ferm begon te hoesten, paar dagen moeten aerosol doen. Kan je huren bij de apotheek, na paar dagen dit en wat siroop was het ergste over hier.Dochter begint een serieuze hoest te krijgen. De hele nacht liggen hoesten ... haar fles deze ochtend heeft ze wel goed opgedronken en nadien is het hoesten wel geminderd. Temperatuur ligt wat hoger, maar geen koorts. Genoeg drinken geven in de hoop dat het hoesten beperkt blijft? Ze krijgt ook een stel nieuwe tanden, daardoor is ze extra lastig. Hopelijk kan ik ze morgen naar de crèche brengen, we willen onze korfdagen het liefst gebruiken voor gewone verlofdagen.
Hebben dit ook gehad enkele weken terug, ging om een verkoudheid. Door de verkoudheid had ze extra slijmen die in haar keel zakten en haar zo deden hoesten. Kop hoger leggen en neus goed vrijmaken deed wonderen.Dochter begint een serieuze hoest te krijgen. De hele nacht liggen hoesten ... haar fles deze ochtend heeft ze wel goed opgedronken en nadien is het hoesten wel geminderd. Temperatuur ligt wat hoger, maar geen koorts. Genoeg drinken geven in de hoop dat het hoesten beperkt blijft? Ze krijgt ook een stel nieuwe tanden, daardoor is ze extra lastig. Hopelijk kan ik ze morgen naar de crèche brengen, we willen onze korfdagen het liefst gebruiken voor gewone verlofdagen.
Gewoon een ajuin of twee in vier snijden en in de kinderkamer leggen.Hebben dit ook gehad enkele weken terug, ging om een verkoudheid. Door de verkoudheid had ze extra slijmen die in haar keel zakten en haar zo deden hoesten. Kop hoger leggen en neus goed vrijmaken deed wonderen.
Men stelde ook voor om aersolen te doen, maar vind dat wat overkil voor een beetje hoest door slijmen van een verkoudheid.

blijkt toch koorts te hebben dus ligt nu in de zetel naar barbapapa te kijken... Hopelijk werkt de siroop en valt ze straks nog voor een dutje in slaap 

Ik zit daar nu al over te denken en het is nog meer als jaar halfVandaag zoontje op proefdagje in de school. Enthousiast toen we er toekwamen, heel boos en verdrietig toen hij doorhad dat naar school gaan niet met mama en papa is.
Blijft toch een heel rare ervaring ook als ouder.
Denk dat papa meer problemen gaat hebben dan mama.Hier over twee weken een kijkmoment en dan na de paasvakantie is het zo ver. Ze wilt al graag naar school gaan, maar ik denk dat ze wat teleurgesteld zal zijn als blijkt dat het niet de school vlakbij de grootouders is, of niet de school waar mama ook gaat werken.Vandaag zoontje op proefdagje in de school. Enthousiast toen we er toekwamen, heel boos en verdrietig toen hij doorhad dat naar school gaan niet met mama en papa is.

Vandaag zoontje op proefdagje in de school. Enthousiast toen we er toekwamen, heel boos en verdrietig toen hij doorhad dat naar school gaan niet met mama en papa is.