Hier ook regelmatig Cocomelon. Das echt om zot van te worden.Die van ons is dus helemaal bezeten van Cocomelon. Verschrikkelijk. Ik weet ondertussen wel dat de wielen van de bus rond en rond gaan. We proberen wel altijd de Engelse versie op te zetten. Zo leert ze misschien wel iets.
Het is ook wel een leuke leeftijd nu. Ze kan al redelijk wat praten en daardoor kun je al eens vragen wat ze allemaal gedaan heeft bij de grootouders of crèche. Ook steeds meer dialect hoor ik, waar ik wel blij mee ben (al is de vraag maar of ze dat gaat blijven doen). Mijn vrouw was laatst werken in de avond en zei ze "boe is mama noe weer". Mijn ouders spreken ook dialect met haar, waardoor ze het ook snel oppakt. Afgelopen weekend ook met mijn ouders naar Zeeland geweest en daar speelde een jazz-bandje. Had pa haar geleerd om "wat een kabaal" te zeggen. Dus steeds als die speelde, deed ze haar handen op de oren en zei ze "wat een kabaal"
. Heerlijk kind is het.
Maar... Het is beter dan de hele hoop series met bedenkelijke inhoud.
. We proberen wel altijd de Engelse versie op te zetten. Zo leert ze misschien wel iets.
. Mijn ouders spreken ook dialect met haar, waardoor ze het ook snel oppakt. Afgelopen weekend ook met mijn ouders naar Zeeland geweest en daar speelde een jazz-bandje. Had pa haar geleerd om "wat een kabaal" te zeggen. Dus steeds als die speelde, deed ze haar handen op de oren en zei ze "wat een kabaal"
. Heerlijk kind is het.
Voor de rest is het hier eerder Musti en studio 100 (Bumba, Plop, Samson).