Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Wij zijn aan het kijken om een tapijt aan te kopen voor de woonkamer? Die prijzen zijn er niet neffest. Stellen we dit beter nog even uit met kleine kinderen? Oudste is 1j, zijn bezig voor een 2e.
Allerhande dranken en voedingsmiddelen kunnen nu wel op de grond terecht komen, alsook ongelukjes wanneer je ze op het potje leert gaan. Of je het daarvoor wil laten moet jij weten, maar de kans lijkt me wel groot dat je dat tapijt eens grondig gaat moeten reinigen.

Voor wie nog aan het sukkelen is met potjestraining, de onze is nu sinds een goede maand 100% getraind.
Het plassen ging best vlot, maar de grote boodschap heeft echt een half jaar geduurd eer dit lukte. En dan nog het begin van het schooljaar er tussen die wel voor wat extra stress en constipatie zorgde.
Maar dus wat ik wil zeggen, verlies de hoop niet. Het komt uiteindelijk wel, je kleintje heeft gewoon wat tijd nodig :)

De onze houdt gewoon op tot ze met een slaappamper in bed ligt. 9/10 dagen is de klus geklaard binnen de 5 minuten nadat de slaapkamerdeur toe is. 🤷‍♀️ Da's echt deur toe doen, madame horen drukken terwijl ge nog op de gang staat en terug binnen om haar mee naar de badkamer te nemen.🤦‍♀️

Aangaande de kleuterklas, als ik zo een dingen lees hier als, er is een gesloten FB groep waar veel op gepost wordt enz, wij weten hier dus echt niks.
De dochter gaat van in september naar 't school, en ze gaat graag, da's duidelijk, maar zo af en toe eens wat meer info zou wel mogen.
Ik verwacht geen crêche toestanden, maar niks is toch ook weinig.

Soit, volgende week is het oudercontact, ga ik toch ff vernoemen.

Aangaande de kleuterklas, als ik zo een dingen lees hier als, er is een gesloten FB groep waar veel op gepost wordt enz, wij weten hier dus echt niks.
De dochter gaat van in september naar 't school, en ze gaat graag, da's duidelijk, maar zo af en toe eens wat meer info zou wel mogen.
Ik verwacht geen crêche toestanden, maar niks is toch ook weinig.

Soit, volgende week is het oudercontact, ga ik toch ff vernoemen.
Die gesloten FB groepen zijn bij ons sinds dit schooljaar afgeschaft wegens privacy redenen. Heel jammer, want zo zagen we nog eens iets.

Iemand aanbevelingen voor een goede (elektrische) neusreiniger? Dat Difrax neuspeertje doet niet veel hier.
Die neuspeertjes zijn nochtans goed, maar ge moet die gewoon volsteken met water en echt grondig spoelen. Ik zeg het maar omdat mijn vrouw er altijd zo één pipetje fysiologisch water indeed en dan zat te klagen dat er niets meekwam..

Die neuspeertjes zijn nochtans goed, maar ge moet die gewoon volsteken met water en echt grondig spoelen. Ik zeg het maar omdat mijn vrouw er altijd zo één pipetje fysiologisch water indeed en dan zat te klagen dat er niets meekwam..
Wacht, je moet daarmee water IN de neus doen? Ik dacht dat het voor snotjes UIT de neus te zuigen was :biglaugh:

Is dat bij jullie ook altijd zo'n gevecht?
Ze doet altijd alsof ze gemarteld wordt als we met zoiets afkomen. Tis nogal een dramaqueen wel...

Terug
Bovenaan