Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Kinderen kunnen soms zooooo aanhankelijk zijn dat je echt geen kloten kan doen in huis. Dan wil je ze voor TV zwieren maar als ze een TV-verbod heeft gekregen van mama omdat ze een franke teut heeft is dat ook geen oplossing. :crazy:

Hier zijn ze gelukkig al oud genoeg om te weten dat ze pas uit hun bed mogen als de lichten aanslaan.
Het is eerder morgen de kinderen niet uit bed krijgen, of lastige kinderen omdat ge ze wakker moest maken. Al zijn de kinderen hier ook oud genoeg om daar weinig last mee te hebben, dus ik wil niet klagen.

Hier was het lastig om op te staan: moe, moeilijk uit bed en totaal geen goesting om aan te kleden.

De kinderen daarentegen waren al lang wakker en vrolijk aan 't spelen tegen dat mijn wekker ging.

Tot hiertoe werd dat zomeruur goed verteerd, gisteren dutje wat ingekort en vandaag moeten wakker maken in plaats van wakker gemaakt te worden, maar wel geen slaapproblemen.

Leg het maar eens uit aan de politiekers die er over beslissen en nooit voor hun eigen kinderen zorgen.
Ik denk niet dat dit er veel mee te maken heeft hoor. Men heeft de zomertijd ooit ingevoerd voor twijfelachtige redenen. Als men dat nu wil afschaffen zou de keuze duidelijk moeten zijn: wintertijd (de correctere van de twee) voor altijd. Maar dan moet men daar "het volk" ook eens inspraak in geven en wil men zomertijd in het ene land en wintertijd in het andere, en doet men gewoon niets want dat geeft minder problemen.

Laatst bewerkt:
Gisteren dankzij BG naar Minecraft kunnen gaan kijken met de 3 oudste kinderen in 4DX. Die hebben zich echt rotgeamuseerd (vond het ook wel echt een goede kinderfilm) maar wel overprikkeld en met het zomeruur ook extra moe, wat toch wel spanning gaf savond is in huis.

Ook eens gaan kijken wat normaal een ticket kost voor 4DX was 21 EUR ofzo dat is echt niet meer betaalbaar voor ons.

Hier was de kleinste deze morgen toch niet wakker en in actie te krijgen. Die bleef maar in zijn bed liggen en voor hij dan gekleed geraakt is. Of het was misschien dat hem al aan het staken was :unsure:

Terug
Bovenaan