Ik voel me nooit op mijn gemak als een van de kinderen langer dan 7u30 slaaptDochter van vier ligt nog altijd te slapen. 9u21. Is dit de puberfase van de kleutertijd?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik voel me nooit op mijn gemak als een van de kinderen langer dan 7u30 slaaptDochter van vier ligt nog altijd te slapen. 9u21. Is dit de puberfase van de kleutertijd?

Ge moogt altijd onze kleuter lenen. Het was 5u15 deze ochtend.Dochter van vier ligt nog altijd te slapen. 9u21. Is dit de puberfase van de kleutertijd?

Hier ook, tegen haar vitaminen zei ze constant faniemientjes maar 'helaas' zegt ze het nu wel juistAls mijn kinderen bepaalde zaken verkeerd uitspreken of vervoegen dan corrigeer ik hen. Ik betrap mezelf er op dat ik het soms bewust niet meer doe bij onze jongste, omdat ik die schattige versprekingen nog wel even wil horen vooraleer die verdwijnen. Het gaat allemaal veel te snel.

Mijne zoon zegt bmb tegen een bmw. Zijn droomwagen is dan ook een bmw 1.Hier ook, tegen haar vitaminen zei ze constant faniemientjes maar 'helaas' zegt ze het nu wel juist![]()

Mijn dochter gaat naar 't eerste leerjaar in september, en we willen haar een degelijke rugzak/boekentas kopen in juli voor haar verjaardag.
Nu, wat is eigenlijk praktisch en cool genoeg? Ik wil vermijden dat ze daar toekomt met één of ander seuten-ding
Zijn het nog altijd rugzakken? Kan je afkomen met bv een Fjällräven rugzak, of gaat dat niet praktisch zijn? Algemene tips?
Hier net hetzelfde. Gewoon zelf laten kiezen zou ik zeggen.Geen idee wat er cool is, sorry...
Maar bij ons in de lagere school zijn rugzakken niet toegelaten. Het moet een echte boekentas zijn, waar een ringmap in past. En liefst met twee vakken, zodat de papieren niet nat worden als de waterfles uitloopt.

Dat is nu echt wel belachelijk. Hier is het tot 11u met opvang tot 12u, wat ook niet bepaald ideaal is maar toch meer de moeite dan dat.Al een paar weken geleden telkens gevraagd of er nu school was of niet op 30 juni.
"Jaja, het is een gewone schooldag hoor"
Vandaag een mail:
"Op 30 juni voorzien we een afscheidsmoment. De kleutertjes worden verwacht om 8u30 om afscheid te nemen van hun juf en de vriendjes, vanaf 9u kunnen ze opgehaald worden"
En regel het maar éh..![]()
Al een paar weken geleden telkens gevraagd of er nu school was of niet op 30 juni.
Vandaag een mail:
"Op 30 juni voorzien we een afscheidsmoment. De kleutertjes worden verwacht om 8u30 om afscheid te nemen van hun juf en de vriendjes, vanaf 9u kunnen ze opgehaald worden"
Dat halfuurtje afscheid kon de dag ervoor niet gedaan worden? Ge zijt langer onderweg om haar af te zetten en op te halen. En ter plaatse te wachten, want een halfuur is de moeite niet om iets anders te doen ondertussen.Het oudere zusje van mijn petekind heeft de ergste vorm van glutenallergie en ondanks dat er ergere dingen zijn, is dat een serieuze aanpassing van uw leven. Krijg je in Noorwegen ook geld van de overheid hiervoor? Sterkte in ieder geval.Wooptiedoo, de oudste heeft met 99% waarschijnlijkheid coeliakie, maw gluten allergie maar dan voor echt.
Aan de ene kant goed nieuws want het zou haar lethargie soms kunnen verklaren aan de andere kant is dat ook weer een miserie natuurlijk.
Ze hebben niet gezegd tot wanneer ze opgehaald kunnen worden.Al een paar weken geleden telkens gevraagd of er nu school was of niet op 30 juni.
Vandaag een mail:

Ik denk dat als het effectief aangetoond is ( waarschijnlijk vandaag) we een aanvraag kunnen doen voor 110 euro per maand ofzoiets.Het oudere zusje van mijn petekind heeft de ergste vorm van glutenallergie en ondanks dat er ergere dingen zijn, is dat een serieuze aanpassing van uw leven. Krijg je in Noorwegen ook geld van de overheid hiervoor? Sterkte in ieder geval.
Dat is wel al een fatsoenlijke tegemoetkoming. Hier is het iets van €36 per maand. En die prijs is al onveranderd sinds het bij haar is vastgesteld (rond 2012 ongeveer).Ik denk dat als het effectief aangetoond is ( waarschijnlijk vandaag) we een aanvraag kunnen doen voor 110 euro per maand ofzoiets.