Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Gelukkig veel ramen zodat we konden gluren en zien dat de traantjes snel weg waren 😜 de eerste zes weken elke dag met traantjes afgezet dus heel blij voor de klas op het gelijkvloers met veel ramen zodat je ongemerkt kan gluten! 💪
Dat gluren vinden de juffen hier heel irritant: de kleuterklassen liggen langs de straat en de kleuters zijn vaak afgeleid door ouders die kijken, ofwel gewoon met elkaar babbelen.

Wat afzetten betreft heb ik ooit de raad gekregen om dat zo snel mogelijk te doen. Dag zeggen en weggaan. Hoe langer het afscheid hoe moeilijker. Ik heb mijn les daarin al geleerd: als de kleinste in november moet gaan is het vanaf dag 1 saluut en dan rap weg :).

Ik hou het afscheid ook kort hoor! Klopt dat je anders het "lijden" enkel langer maakt... Knuffel, zoen "tot vanavond" en weg!

De dochter haar klas bestaat uit 3 delen, ze starten altijd de dag in het deel verst van de ramen verwijderd, we zijn nog nooit betrapt door eender wel kindje gelukkig 💪💪

Bon, vanavond ben ik mee gemogen met mijn vrouw naar de gynaecoloog voor de 12 weken echo (8 weken mocht niet omwille van de COVID-maatregelen).

Bij deze mag ik mij dus officieel bij dit topic voegen :woohoo:

Hartje horen kloppen en alles mooi op echo kunnen zien, heel speciaal maar mooi gevoel.

Morgen mijn madam NIP-test laten doen en normaal dan binnen 14d resultaat daarvan.

Hold me bros en broëttes <3

Ik denk dat er in de lockdown wat stevig afgevogeld is :LOL:
Wij hebben specifiek nog een maand gewacht om wat te weten wat de risico's rond Corona waren. Nu denkt iedereen dat onze dochter een "Coronababy" is (als in: achja, we hebben nu tijd), terwijl dat helemaal niet zo is :p

Ik denk dat er in de lockdown wat stevig afgevogeld is :LOL:

Ik denk het ook, in onze korte omgeving zijn er echt enorm veel mensen ineens zwanger. 't zal misschien ook toeval zijn met de leeftijd (26j), maar 't is toch opvallend :p

Merci voor de lieve reacties allen!

Proficiat! Wij hadden die 7 kalenderdagen na het prikken. Hou zeker mynexuzhealth platform in de gaten, daar kunnen jullie de resultaten digitaal raadplegen 😉.

Hmmja, maar was dat in COVID?
Kan misschien dat ze dat zei omdat bepaalde capaciteit van die labos ingezet wordt voor COVID-testen, vandaar het "op 14d rekenen". Nu goed, als dat worst case scenario is, des te beter natuurlijk. :)

Ik denk het ook, in onze korte omgeving zijn er echt enorm veel mensen ineens zwanger. 't zal misschien ook toeval zijn met de leeftijd (26j), maar 't is toch opvallend :p

Hier ook, wij zijn in haar vriendengroep feitelijk het voorlaatste koppel dat kinderloos was - ik word 34 en zij 30, dus op zich wel schone leeftijd.
Het is wel zo dat COVID ergens onze relatie en vertrouwen in een kind heeft gesterkt. Je hoort even goed verhalen van koppels die uit mekaar gaan door zo vaak op mekaars lip te zitten vanwege het thuiswerken, maar bij ons heeft dat nooit toch ergernis of wrevel gezorgd. :)

Hmmja, maar was dat in COVID?
Kan misschien dat ze dat zei omdat bepaalde capaciteit van die labos ingezet wordt voor COVID-testen, vandaar het "op 14d rekenen". Nu goed, als dat worst case scenario is, des te beter natuurlijk. :)
We hebben het resultaat vorige week gehad. 😊 Het staal is geanalyseerd in UZ Leuven.

Hier ook, wij zijn in haar vriendengroep feitelijk het voorlaatste koppel dat kinderloos was - ik word 34 en zij 30, dus op zich wel schone leeftijd.
Het is wel zo dat COVID ergens onze relatie en vertrouwen in een kind heeft gesterkt. Je hoort even goed verhalen van koppels die uit mekaar gaan door zo vaak op mekaars lip te zitten vanwege het thuiswerken, maar bij ons heeft dat nooit toch ergernis of wrevel gezorgd. :)

Ook veel koppels in de omgeving die spijtig genoeg uit elkaar zijn gegaan, maar bij ons heeft COVID net het tegenovergestelde effect gehad precies. We zijn dichter naar elkaar toegegroeied en hebben nog nooit zo veel aan elkaar gehad precies.

Heb toch maar besloten om nog te genieten van de laatste twee maanden dat ik nog aandacht krijg. Ik vermoed dat ik dan nog een plaatsje ga zakken op de rankschikking:

1. baby
2. hond
3. mezelf

Nog mensen met buikslapers? Baby is nu 6 weken, maar lijkt beter te slapen op zijn buik, alleen is nu het advies om babies op de rug te laten slapen omwille van de risico's bij buikslapen. Maar op zijn rug begint hij vaak te kreunen en onrustig te worden. Ik ben geneigd om hem toch op zijn buik te laten slapen als hij zo beter slaapt, zeker met aerosleep matrasjes. Is ook al sterk genoeg om zijn hoofd te draaien en op te heffen.

Terug
Bovenaan