Tomorrowland Mainstage getroffen door brand

Op zich wel straf dat ze nog een stage gaan neerpoten op die korte tijd. Ik ben benieuwd wat ze kunnen klaarspelen. Annuleren is duidelijk geen optie.

Als Frank Verstraeten ermee gemoeid is én hij diegene is die dit nieuws als primeur brengt zal het wel een ferme videowall of iets dergelijks worden.

Zoiets (in het klein cus time) zou nog wel vet kunnen zijn met de juiste visuals... dit doen ze ook al op een andere stage dacht ik?

Laatst bewerkt:
Als Frank Verstraeten ermee gemoeid is én hij diegene is die dit nieuws als primeur brengt zal het wel een ferme videowall of iets dergelijks worden.

Zoiets (in het klein cus time) zou nog wel vet kunnen zijn met de juiste visuals... dit doen ze ook al op een andere stage dacht ik?

Frank Verstraeten heeft dit jaar al 4500 duizend m2 LED schermen geleverd aan Tomorrowland, waarvan 1000 m2 gisteren in rook op ging.

Ze zullen de bandjes scannen, dat gebeurt zowel aan de kant van Dreamville als de hoofdingang. Wie het verkeerde bandje heeft raakt er niet in. Aan de Dreamville kant zullen de hekken gewoon dicht zijn, dat is eenvoudig. Bij de hoofdingang zullen enkele heethoofden en ook onwetenden (toeristen zitten niet gekluisterd aan Vlaamse liveblogs) een rood licht krijgen.

Officieel kan je aan de andere kant buiten Dreamville maar die mensen komen uiteraard voor het festival en niet om nog eens naar de Carrefour of Colruyt te trekken. We spreken dus eerder over een lockout ipv opsluiting.
Dus heb je een combi + camping, ook al lig je niet op de camping, mag je niet binnen? Dat gaat voor problemen zorgen morgen.. de helft van de mensen in mijn omgeving die een combi hebben, hebben er camping bij (en niet nodig). Dus neem aan dat er zo wel honderden (duizenden) zijn. Moeten ze misschien nu al wel communiceren?

Dus heb je een combi + camping, ook al lig je niet op de camping, mag je niet binnen? Dat gaat voor problemen zorgen morgen.. de helft van de mensen in mijn omgeving die een combi hebben, hebben er camping bij (en niet nodig). Dus neem aan dat er zo wel honderden (duizenden) zijn. Moeten ze misschien nu al wel communiceren?

Tis toch uw eigen keuze om niet op de camping te gaan liggen?

En dan kan je toch wel gewoon op dreamville binnen?

Frank Verstraeten heeft dit jaar al 4500 duizend m2 LED schermen geleverd aan Tomorrowland, waarvan 1000 m2 gisteren in rook op ging.
En heeft ook laten weten dat dit maar 2% is van zijn totale stash dus kan vlot iets anders (klein) leveren met eventueel hulp van concullega's.

Zolang ze dan DJ Fou maar niet laten draaien is het goed.
Onlangs op een lokaak festival gezien en wat voor een mislukking was dat. Constant in de micro staan brullen en fluiten, rete irritant. Ook zeer slechte mix.

Een podium van 70 meter breed en 8 meter hoog incoming. Als ze dat voor elkaar krijgen morgen tegen 14h is het wel een indrukwekkend huzarensukje. Al kan ik me niet van de indruk ontdoen dat bepaalde procedures hier wel geshortcut lijken om toch maar niet te moeten cancelen.

Tis toch uw eigen keuze om niet op de camping te gaan liggen?

En dan kan je toch wel gewoon op dreamville binnen?
Goh, keuze - ja. Maar als je zoals wij op 10min fietsen woont, heb je het niet nodig. Je koopt wat je kan kopen.
Als je dan morgen door meer te betalen (voor iets wat je niet nodig hebt) belemmerd wordt om op het terrein te mogen.. ik zou niet tevreden zijn 😅 want laat ons eerlijk zijn, Dreamville =/= Tomorrowland

Een podium van 70 meter breed en 8 meter hoog incoming. Als ze dat voor elkaar krijgen morgen tegen 14h is het wel een indrukwekkend huzarensukje. Al kan ik me niet van de indruk ontdoen dat bepaalde procedures hier wel geshortcut lijken om toch maar niet te moeten cancelen.
Als het lukt is het inderdaad petje af voor de organisatie. Dat is gewoon een logistiek huzarenstuk dan.

Die dame mogen ze toch ook direct buiten stampen zuh. Hoeveel verkeerde dingen / onduidelijkheden heeft die de afgelopen 24u al niet gezegd.
You have 1 job...
In de COVID periode zat die ook al op die job voor TML en dat was toen al evenzeer huilen met de pet op, en het is er ook niet op vooruit gegaan sindsdien (haar Engels is nu wel ietsje beter vergeleken met toen). Als die haar job aan een flink staaltje nepotisme te danken heeft, ok. Als ze effectief opgeleid/getraind is voor deze job, amai dan.

In de krant stond dat bijna al zijn videowall afgebrand was in de verloren mainstage, zei Frank zelf.

Ik zie een "kale" Werchter/Pukkelpop mainstage dat grotendeels een zwart vlak is of anders zoiets als dit (in gereduceerde versie):

tkYZpoy.jpeg

Och lol 2% ... HLN en zijn crap artikels toch

Ze moeten niet teveel fantasy en decor show meer verkopen op die stage, goed geluid en wat extra's van licht en sfeer. Laat de dj's maar wat extra werken ipv al hunne show met taarten en bootjes (kuch) en vuurwerk etc. The real dj stuff.
... en met een ruime video stage kan je veel virtueel doen.

Laatst bewerkt:
Die kolonne van vrachtwagens met kranen en t “nieuwe podium” is wel kinda impressive, zeker als ze t gaan klaarspelen..

Nuja basicly is t ook maar met geld splashen nu bij firma’s om veel werkvolk te regelen om t zo snel als kan op te bouwen, maar toch..

Terug
Bovenaan