Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind ik er al over.Meer dan een halve nieuwsuitzending eraan besteden vind ik al meer dan voldoende eerlijk gezegd.
Ik vind dat toch maar een fait divers, iets dat thuis hoort in de roddelblaadjes. Dat VTM daar verder een programma wilt over maken is hun zaak maar dat moet niet het nr 1 nieuwstopic zijn. 30 jaar geleden zou het misschien een groot schandaal geweest zijn maar die tijden zijn toch gepasseerd.
Ik vind dat toch maar een fait divers, iets dat thuis hoort in de roddelblaadjes. Dat VTM daar verder een programma wilt over maken is hun zaak maar dat moet niet het nr 1 nieuwstopic zijn. 30 jaar geleden zou het misschien een groot schandaal geweest zijn maar die tijden zijn toch gepasseerd.
En vandaag weer minuten lang in het nieuws.Het was gvd gisteren bijna 15 minuten lang gelul als eerste nieuwsitem op het vtm-nieuws ook nog.
Maar het wordt toch helemaal niet weggezet als een schandaal?
Ik zou net hetzelfde doen moest ik Wendy (Iris) zijn. En ik vermoed 99 % van de BG'ers zou het eveneens doen. Waarom niet hé?En nog eens goed gecasht door een reportage te laten maken door VTM.
De hoofdreden is waarschijnlijk gewoon dat het eindelijk gedaan is met al die speculatie en vragen rond Laurent. Ik snap dat dat voor de man in kwestie te veel is/werd. Als moeder heeft Wendy waarschijnlijk gekozen om haar zoon in alle respect hem zelf te laten kiezen over dit onderwerp, daarom ze dit nooit gedaan heeft in zijn kindertijd, wat ik kan respecteren.Ik zou net hetzelfde doen moest ik Wendy (Iris) zijn. En ik vermoed 99,99% van de BG'ers zou het eveneens doen. Waarom niet hé?
Al denk ik (en veel anderen) niet dat dit de hoofdreden is van de uitzending. Haar zoon Clement zal er wel op aangedrongen hebben.
Laten we zeggen: De extra cash is een 'bonuske'.
Buitenechtelijke kinderen zijn de dag van vandaag in het algemeen zeer normaal, en worden bij Vlamingen steeds meer en meer de norm aangezien vele ouders niet getrouwd zijn of trouwen.In een context van buitenechtelijke kinderen in koninklijke omgeving is dat de dag van vandaag eigenlijk zeer normaal in de ogen van zowat iedereen.
Om een schandaal te hebben moet je tegenwoordig al naar misdaad en zware criminaliteit of zedefeiten met minderjarigen kijken, de graad van tolerantie ligt gigantisch hoog wanneer het gaat om koningen, presidenten en hun aanhang.
Albert was wel van tafel en bed gescheiden in die periode. Wettelijk scheiden mocht niet van de conservatief-katholieke Boudewijn.Dat is een fundamenteel verschil met Albert, die toen getrouwd was.