Tour de France 2024

De sleutel ligt bij Vingegaard en Evenepoel. Zou Visma echt al oorlog proberen maken op La Bonnette? Het is toch nog ver van de aankomst. Misschien heeft Evenepoel al wel de 'balls' om daar iets te proberen...
La bonette is ver inderdaad, maar er is ook geen echte vallei meer tussen. Het is afdalen tot aan de voet van de volgende klim. Dus moet wel mogelijk zijn als ze willen.

Visma stuurt toch hun beste klimmers de vuurlinie in. Dus als Vingegaard goeie benen heeft dan heeft hij wel iets om naar toe te springen. Maar of hij dat kan doen zonder Pogacar is maar zeer de vraag.

EF dus wel weeral de boot gemist en nu volle bak aan het rijden, niet de eerste keer deze Tour. Beetje vroeger op staan jongens.
EF was mee, alleen niet met de juiste man

UAE achtervolgt nu al hard. Vraag me wel af of ze het team hebben om dit een hele dag te doen, alé tenzij Pogacar al op de Bonnette gaan :biglaugh:

UAE achtervolgt nu al hard. Vraag me wel af of ze het team hebben om dit een hele dag te doen, alé tenzij Pogacar al op de Bonnette gaan :biglaugh:

Gaat overal hard nu. Zullen straks wel een tandje terug moeten zetten wnat dit gaan ze niet volhouden. Is nu al Soler dus Wellens al gelost, Polit niet gezien.

Ja? Dat is toch de boot missen.

Peloton niet zo groot meer. Rijd natuurlijk een pak volk voor. Zag ook al Wellens lossen.
Zowet alle kanshebbers om vandaag vanuit een vroege vlucht te winnen waren er niet bij. Carapaz, Yates, Bardet, Bernal en Meintjes die er ook net achter gesprongen is

Onze gedachten zijn nu bij Cavendish, Groenwegen, ...

Tijdslimiet weer verhoogd dus zal wel ok zijn. Ze gaan ook echt niemand er meer uitgooien hé. Of toch Cavendish niet, alé ze gaan daar toch nog een soort ceremonie voor doen in Nice. En eerlijk, gezien er geen vlakke ritten meer zijn en er ook 0 voordeel is voor renners om nu die tijdslimiet te blijven verlengen, maakt het ook niet echt uit. Laat die nu maar gewoon allemaal de Tour uitrijden.

Groenewegen klimt trouwens zeer degelijk hé, die zit gewoon in de grote "groene" bus. Eekhof momenteel solo laatst renner in koers, dan Drizners en dan een klein groepje met o.a. Demare, Cavendish en De Lie.

Tijdslimiet weer verhoogd dus zal wel ok zijn. Ze gaan ook echt niemand er meer uitgooien hé. Of toch Cavendish niet, alé ze gaan daar toch nog een soort ceremonie voor doen in Nice. En eerlijk, gezien er geen vlakke ritten meer zijn en er ook 0 voordeel is voor renners om nu die tijdslimiet te blijven verlengen, maakt het ook niet echt uit. Laat die nu maar gewoon allemaal de Tour uitrijden.
Ze kunnen Cavendish voor de komende twee dagen ook een penthouse geven in Nice om daar even te wachten tot de slotceremonie? :unsure:

Misschien dat ze lief zullen zijn inderdaad... Maar anderzijds, als ze de limiet al verhoogd hebben, zouden ze toch nog iets of wat streng moeten zijn (wat zou de reactie van Alpecin zijn, moest Girmay buiten tijd aankomen bv.).

Ze kunnen Cavendish voor de komende twee dagen ook een penthouse geven in Nice om daar even te wachten tot de slotceremonie? :unsure:

Misschien dat ze lief zullen zijn inderdaad... Maar anderzijds, als ze de limiet al verhoogd hebben, zouden ze toch nog iets of wat streng moeten zijn (wat zou de reactie van Alpecin zijn, moest Girmay buiten tijd aankomen bv.).

Ja, maar dat laatste is anders natuurlijk want compleet onrealistisch haha. Ik denk niet dat er ook maar één renner er iets op tegen zou hebben om nu Cav (of eender wie) gewoon te laten overleven. Alé tis al straf vind ik dat al die sprinters blijven proberen met dit parcours.

Waarom zit José nu weeral zo te zeuren ;( sebiet moet ik nog naar de radio luisteren in de plaats, een namiddagje Vandegoor dat gaat ze mij nu toch niet aandoen?

Ja, maar dat laatste is anders natuurlijk want compleet onrealistisch haha. Ik denk niet dat er ook maar één renner er iets op tegen zou hebben om nu Cav (of eender wie) gewoon te laten overleven. Alé tis al straf vind ik dat al die sprinters blijven proberen met dit parcours.
Je weet nooit dat die knie van Girmay na zijn val nu toch begint op te spelen :tongue:

Tja, de Tour helemaal uitrijden blijft natuurlijk wel een dingetje. Veel van die sprinters hebben ook niet meteen een andere doel in het vooruitzicht, dus waarom ook niet hé.

Je weet nooit dat die knie van Girmay na zijn val nu toch begint op te spelen :tongue:

Tja, de Tour helemaal uitrijden blijft natuurlijk wel een dingetje. Veel van die sprinters hebben ook niet meteen een andere doel in het vooruitzicht, dus waarom ook niet hé.

Alleszins eerste opgave nu en Demare rijdt ook alleen achterin. Als je alleen valt wordt het moeilijk (quasi onmogelijk), zolang je in een groepje blijft (Cav heeft altijd zijn team rond hem) zal het wel lukken denk ik.

Terug
Bovenaan