Tour de France 2024

Die Vercher ken ik niet. Maar Kwiat is een topper en Campenaerts kan ook ferme stoten uithalen natuurlijk. Deze Tour nog 5e in de TT moest toen enkel de Big4 voorlaten. Zo makkelijk is dat niet om hier even mee te gaan met die mannen.

Ben eens benieuwd, want Campenaerts is voor mij nu ook niet de meest tactische/koelbloedige coureur :unsure:

Maar misschien is hij gewoon supersterk vandaag :)

Stel u voor dat die Vercher dat wint zeg. Die heeft nog wel een degelijk sprintje. Natuurlijk allemaal relatief na zo een rit. Hij was ook al even gelost 2 beklimmingen geleden.

Campie gaat sowieso veel te vroeg aangaan ofzo. Kwiat normaal wel favoriet.

Visma en Movistar wel dom gereden. Veel te lang daar tussenin zitten rijden. Zelfs even daar niet meegereden en ook niet achteraan. Als ze eerder geschakeld hadden voor Van Aert en Aranburu hadden ze ze kunnen pakken. Van Aert zelf ook wat te passief gereden imo.

Campenaerts breekt bijna zijn frame in duizend stukken :laugh: :laugh:

Zeer sterk gekoerst trouwens, nogal atypisch voor hem eigenlijk.

Campenaerts! Misschien niet het allergrootste talent maar hij is enorm met zijn vak bezig en hij haalt toch het maximale uit zijn carrière vind ik :D
Het is hem gegund.

Ben eens benieuwd, want Campenaerts is voor mij nu ook niet de meest tactische/koelbloedige coureur :unsure:
Vandaag dus wel. Goed gepokerd :D

Campie redt de Lotto. Ongelofelijk. Had ik niet meer verwacht. Schoon afscheidcadeau van hem.

Geraakt een heel jaar niet vooruit tot deze Tour en doet dan dit. Heel zijn training veranderd voor dit, inhoud kweken moest hij en hij doet het.

Het is hem zeer hard gegund :)

Voor een Wout, een Remco en een Jasper is het vooral kijken hoeveel ze er zullen winnen, maar voor renners zoals een Campenaerts is zo één Tourrit-overwinning eigenlijk een carrière-definiërende overwinning (want tenslotte blijft het voor 95% van de renners ontzettend moeilijk om een Tourrit te winnen)

lol dat peloton nu volle bak nog rijden om Cras niet teveel tijd te geven :crazy:

Cras zal niet veel boeien, Martin staat daar ook vlak achter en ge weet maar nooit dat die morgen en overmorgen opeens wel die mannen kan volgen. Beetje loos om een top 10 zomaar te grabbel te gooien hé als ge er 3 weken voor zit te werken.

Terug
Bovenaan