Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pogi gewoon starten op 17 augustus in Lisabon man, ge kunt geschiedenis schrijven
edit: volgens mij gaat ie er toch eens over nadenken deze week

‘Laten we voor de witte trui de meest kinderachtige trofee ontwerpen’
![]()
Voor het eerst zag ik een oververmoeide Remco aan de finish. Vingegaard precies nog meer kapot.
Pogacar? Zo fris als een hoen. Hij heeft precies nog geen millimeter gereden deze Tour.![]()
‘Laten we voor de witte trui de meest kinderachtige trofee ontwerpen’
![]()
Vingegaard heeft het vorig jaar nochtans ook gedaan. Toen was het verschil in de tijdrit en het eindklassement zelfs nog groter. Uiteraard is het met Pogacar allemaal met wat meer flash en show maar men lijkt hier toch snel te vergeten wat we de voorbije 2 jaar gezien hebben.Die tijdverschillen jongens…
Echt ongelofelijk in feite, Evenepoel bijna op 6 minuten.
Doe het maar eens. En vooral de manier waarop.
Als je dit ziet dan kan hij met de vingers in de neus de vuelta ook nog winnen. Tegen mindere renners is zelfs een veel mindere vorm meer dan volzinnen.
Verliest 1x van Vingegaard in een sprint door een hongerklop, maar is voor de rest nooit bedreigd geweest.
Dat verschil vond ik toch ook wel heel opvallend. Die Pogacar komt van zijn fiets zonder enig teken van vermoeidheid. Staat nog te springen met zijn ploegmaats het moment dat hij van zijn fiets komt. En zo is het eigenlijk de hele Tour geweest, zeker de slotweek.Voor het eerst zag ik een oververmoeide Remco aan de finish. Vingegaard precies nog meer kapot.
Pogacar? Zo fris als een hoen. Hij heeft precies nog geen millimeter gereden deze Tour.![]()

Als je ritwinnaar én eindwinnaar bent dan denk ik dat je sowieso al anders van je fiets stapt, springen gaat wel lukken dan.Dat verschil vond ik toch ook wel heel opvallend. Die Pogacar komt van zijn fiets zonder enig teken van vermoeidheid. Staat nog te springen met zijn ploegmaats het moment dat hij van zijn fiets komt. En zo is het eigenlijk de hele Tour geweest, zeker de slotweek.
Het grote verschil is wel dat dit vorig jaar in hoofdzaak te wijten was aan een complete off-day van Pogacar waar hij een pattat kreeg van 6 minuten en aan die tijdrit van 1m30. Voor de rest was het overal best close... dit jaar was het totaal niet close. Ik hoorde daarnet Renaat nog zeggen "we hebben een mooie strijd gezien". Ah ja? Naar welke Tour heeft die gekeken zeg. We hebben na die rit in het middengebergte héél even in waan geleefd maar dat was snel gedaan eens we écht de bergen in gingen. Pogacar heeft op die ene rit na overal de vloer geveegd met Vingegaard dit jaar.Vingegaard heeft het vorig jaar nochtans ook gedaan. Toen was het verschil in de tijdrit en het eindklassement zelfs nog groter. Uiteraard is het met Pogacar allemaal met wat meer flash en show maar men lijkt hier toch snel te vergeten wat we de voorbije 2 jaar gezien hebben.
Graag een jaar waar beiden, en in uitbreiding Remco, die met een perfecte voorbereiding kunnen strijden.
Renaat tsja.Het grote verschil is wel dat dit vorig jaar in hoofdzaak te wijten was aan een complete off-day van Pogacar waar hij een pattat kreeg van 6 minuten en aan die tijdrit van 1m30. Voor de rest was het overal best close... dit jaar was het totaal niet close. Ik hoorde daarnet Renaat nog zeggen "we hebben een mooie strijd gezien". Ah ja? Naar welke Tour heeft die gekeken zeg. We hebben na die rit in het middengebergte héél even in waan geleefd maar dat was snel gedaan eens we écht de bergen in gingen. Pogacar heeft op die ene rit na overal de vloer geveegd met Vingegaard dit jaar.
Vingegaard was toen in feite maar op 2 momenten de absoluut betere.Vingegaard heeft het vorig jaar nochtans ook gedaan. Toen was het verschil in de tijdrit en het eindklassement zelfs nog groter. Uiteraard is het met Pogacar allemaal met wat meer flash en show maar men lijkt hier toch snel te vergeten wat we de voorbije 2 jaar gezien hebben.
Graag een jaar waar beiden, en in uitbreiding Remco, die met een perfecte voorbereiding kunnen strijden.