Tour de France 2024

Lijkt me nu toch duidelijk dat Bardet wat inhoud om die Frank van den Broeck er niet af te rijden, zodat hij nog wat steun heeft van die man in de afdaling? Bardet heeft toch geen enkele reden om die eraf te rijden? Healey is gewoon niet aan 't naderen

Lijkt me nu toch duidelijk dat Bardet wat inhoud om die Frank van den Broeck er niet af te rijden, zodat hij nog wat steun heeft van die man in de afdaling? Bardet heeft toch geen enkele reden om die eraf te rijden?

Tuurlijk niet. Laatste 15km zijn vlak. Kunnen elkaar heel goed nog gebruiken.

Er gaat niks af. Winst is gewoon voor Bardet mooi voor zijn laatste Tour.

Gaan ze hier uberhaupt wel voor Van Aert rijden? Als je die sprint op het BK zag zou ik daar nu toch niet té zeer op gokken. Heel andere situatie als die rit die Lafay vorig jaar won... denk dat het all good is voor Visma, alsook voor UAE.

Gaan ze hier uberhaupt wel voor Van Aert rijden? Als je die sprint op het BK zag zou ik daar nu toch niet té zeer op gokken. Heel andere situatie als die rit die Lafay vorig jaar won...

Zeker wel na vorig jaar. Ze gaan niet weer die kans (bewust) missen hé. Waarom zou je het niet doen. Maar er zal hulp moeten komen. Pedersen heeft nog 2 knechten. Misschien gaat Campenaerts rijden voor Van Gils, ook al kan die nooit winnen.

Tuurlijk niet. Laatste 15km zijn vlak. Kunnen elkaar heel goed nog gebruiken.

Er gaat niks af. Winst is gewoon voor Bardet mooi voor zijn laatste Tour.
Ik ben me gewoon wat aan 't ergeren aan het gezwets van het olijke duo

En ik gun Bardet dit absoluut, meer dan eender welke andere renner...

Als Roglic zelf niet valt dan valt zijn drinkbus aangever, die jongen is gevaarlijk :p

INEOS wtf waarom toch. Pffft wat een dom ploegje toch soms.

EF heeft het eindelijk door. Als er 3 a 4 teams vol gaan werken die laatste 15km kan het nog natuurlijk, maar het zal niet makkelijk worden aangezien het tot de laatste 5km toch altijd vals plat naar beneden gaat.

1'37 gelukkig zijn het 2 ploegmaats die hebben dus maar 1 taak vollebak alles geven tot op de streep. Het moet toch kunnen lukken. Zoveel knechten zitten er ook niet meer in die groep van 40'

De Cauwer en Renaat maar bezig over Bettiol, en het kan zeker zijn dat hij de man zal worden voor EF, maar Marijn Van den Berg zit ook nog gewoon in dat peloton denk ik. Tenzij die de laatste klim gelost is.

Als die mannen niet volledig stilvallen, zie ik ze het halen. De 1min per 10km regel geldt natuurlijk niet in deze situatie. Doordat het nog altijd vals plat naar beneden gaat kunnen ze ook aan hoge snelheid blijven rijden.

Toch spannend. 2 EFs, 2 treks en ook eentje van TVL. Gaat hard.

2 zelfs van TVL is dat Jorgenson zelf? of is er nog eentje gekomen

Als die mannen niet volledig stilvallen, zie ik ze het halen. De 1min per 10km regel geldt natuurlijk niet in deze situatie. Doordat het nog altijd vals plat naar beneden gaat kunnen ze ook aan hoge snelheid blijven rijden.
Het zal nipt worden maar het is mogelijk dat ze het nog halen. Omwille dat het bergaf is

Jorgenson begint hier nu ook te rijden... is dat er nu niet wat over? Is dat energie die je de Kuss van deze Tour moet laten verspillen? :unsure:

Jorgenson begint hier nu ook te rijden... is dat er nu niet wat over? Is dat energie die je de Kuss van deze Tour moet laten verspillen? :unsure:

De Kuss, ik schat hem eigenlijk zelfs hoger in. Zie PN en Dauphiné is geen lid van de G4 maar zit daar toch vlak achter denk ik.

Hoeveel kritiek is hier en in hele wielerwereld vorig jaar geweest toen Vingegaard niet even Lafay terughaalde? Van Aert was echt pist hé. Dat willen ze niet opnieuw. En Vingegaard is gewoon kopman daar, dus waarom niet.

Terug
Bovenaan