Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me nu toch duidelijk dat Bardet wat inhoud om die Frank van den Broeck er niet af te rijden, zodat hij nog wat steun heeft van die man in de afdaling? Bardet heeft toch geen enkele reden om die eraf te rijden?
Gaan ze hier uberhaupt wel voor Van Aert rijden? Als je die sprint op het BK zag zou ik daar nu toch niet té zeer op gokken. Heel andere situatie als die rit die Lafay vorig jaar won...
Ik ben me gewoon wat aan 't ergeren aan het gezwets van het olijke duoTuurlijk niet. Laatste 15km zijn vlak. Kunnen elkaar heel goed nog gebruiken.
Er gaat niks af. Winst is gewoon voor Bardet mooi voor zijn laatste Tour.
Wat zou de tijdslimiet zijn? Zeker meer dan een half uur zou ik denken?
Het zal nipt worden maar het is mogelijk dat ze het nog halen. Omwille dat het bergaf isAls die mannen niet volledig stilvallen, zie ik ze het halen. De 1min per 10km regel geldt natuurlijk niet in deze situatie. Doordat het nog altijd vals plat naar beneden gaat kunnen ze ook aan hoge snelheid blijven rijden.
De Cauwer en Renaat maar bezig over Bettiol, en het kan zeker zijn dat hij de man zal worden voor EF, maar Marijn Van den Berg zit ook nog gewoon in dat peloton denk ik. Tenzij die de laatste klim gelost is.

Jorgenson begint hier nu ook te rijden... is dat er nu niet wat over? Is dat energie die je de Kuss van deze Tour moet laten verspillen?![]()
Jorgenson begint hier nu ook te rijden... is dat er nu niet wat over? Is dat energie die je de Kuss van deze Tour moet laten verspillen?![]()