Tour de France 2024

Pogacar toch wel puntjes op de i vandaag.
En morgen terug van dit. Laat ons hopen dat Remco 3de kan blijven.

Sterk van R.EV. Echt boven de verwachtingen dit. Serieuze coureur toch
Zich lichtjes opgeblazen op het einde door te pogen Vingegaard te volgen. Maar goed wie niet probeert ..
Verliest daardoor hooguit 10 sec.

Beste 3 renners van deze ronde vandaag weer gewoon 1, 2 en 3.

Pogacar toont mentale weerbaarheid en laat Vingegaard hier toch een poepje ruiken.
Maar goed morgen is er weer een nieuwe dag. (en morgen ligt Vingegaard normaal gezien beter)

Lol, Pogi doet alsof dat met Yates niet vooraf gepland is. Ik zeg tegen die van ons ook altijd dat ik niet van plan was pinten te gaan drinken.

Evenepoel haalt hier gewoon het maximum uit. Podium,jongerentrui en een ritzege.
Podium is nog (belange na) niet binnen hé, 1 slechte dag zoals vorig jaar in de Vuelta en ...

Maar hij eindigt hier wel 3des in een bergrit achter de grote twee. (of bedoel je daarmee het podium? )
Dat is weer iets dat hij kan afvinken ;)

Podium is nog (belange na) niet binnen hé, 1 slechte dag zoals vorig jaar in de Vuelta en ...

Maar hij eindigt hier wel 3des in een bergrit achter de grote twee. (of bedoel je daarmee het podium? )
Dat is weer iets dat hij kan afvinken ;)
Vorige bergrit was hem 2e dus hij gaat al achteruit 🤪

Even hoopte ik dat Remco het gat op Pogacar ging laten dichtrijden door Vingegaard om dan zelf aan te vallen. Wedstrijd wel sterk uitgereden op eigen tempo, het podium halen is nu het belangrijkste doel.

Even hoopte ik dat Remco het gat op Pogacar ging laten dichtrijden door Vingegaard om dan zelf aan te vallen. Wedstrijd wel sterk uitgereden op eigen tempo, het podium halen is nu het belangrijkste doel.
Dromen mag altijd maar die 2 kan hij niet volgen als ze top zijn. Soit maximale is 3de en goed op weg.

Als Belgische koerskijker is dat inderdaad een droomscenario, maar daarvoor is hij toch echt nog wel een maatje te klein vrees.

Tot welke leeftijd loopt die jongerentrui eigenlijk?

Het verschil tussen remco en de rest van plaats 3 contenders is niet zo groot qua klimniveau.
Denk dat het vooral eerder zaak nu is om niet over zijn toeren te gaan en niet teveel proberen top-2 volgen,
zodat ie zich niet opblaast, dan moet top3 zeker lukken. En al zeker met die klimtijdrit op de laatste dag.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan