Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen hongerklopje voor Pogi vandaag!
Die dacht dat Pogi honger hadMan man die supporters, een marginaal daar een zak chips in Pogacar zijn gezicht duwen.
Waarom lijken er alleen maar zatte debielen die nog nooit een koers gezien hebben op die bergen te staan?

Zich lichtjes opgeblazen op het einde door te pogen Vingegaard te volgen. Maar goed wie niet probeert ..Sterk van R.EV. Echt boven de verwachtingen dit. Serieuze coureur toch
Beetje voorbarig nog. Ik wacht nog liever een dagje na plateau de beilleTop 3 zou al top zijn voor eerste Tour.
Podium is nog (belange na) niet binnen hé, 1 slechte dag zoals vorig jaar in de Vuelta en ...Evenepoel haalt hier gewoon het maximum uit. Podium,jongerentrui en een ritzege.

Een 4 minuten voor op de 4de. Het moet al serieus mis gaan.Podium is nog (belange na) niet binnen hé, 1 slechte dag zoals vorig jaar in de Vuelta en ...
Maar hij eindigt hier wel 3des in een bergrit achter de grote twee.
Dat is weer iets dat hij kan afvinken![]()
Vorige bergrit was hem 2e dus hij gaat al achteruitPodium is nog (belange na) niet binnen hé, 1 slechte dag zoals vorig jaar in de Vuelta en ...
Maar hij eindigt hier wel 3des in een bergrit achter de grote twee. (of bedoel je daarmee het podium? )
Dat is weer iets dat hij kan afvinken![]()

Dromen mag altijd maar die 2 kan hij niet volgen als ze top zijn. Soit maximale is 3de en goed op weg.Even hoopte ik dat Remco het gat op Pogacar ging laten dichtrijden door Vingegaard om dan zelf aan te vallen. Wedstrijd wel sterk uitgereden op eigen tempo, het podium halen is nu het belangrijkste doel.
Als Belgische koerskijker is dat inderdaad een droomscenario, maar daarvoor is hij toch echt nog wel een maatje te klein vrees.Even hoopte ik dat Remco het gat op Pogacar ging laten dichtrijden door Vingegaard om dan zelf aan te vallen. Wedstrijd wel sterk uitgereden op eigen tempo, het podium halen is nu het belangrijkste doel.