Tour de France 2024

Eigenlijk doet iedereen hier exact wat ze moeten doen. Visma maakt het perfect voor Vingegaard, die gaat vroeg en probeert Pogacar gewoon te slopen door lang hard te gaan. Pogacar probeert te volgen en hoopt dat hij niet kraakt. Evenepoel zoekt zijn eigen tempo en stelt zo het podium veilig.
Stuurt ge uw CV naar de VRT aub?

Als het zo doorgaat dan krijgt Remco een minuut aan zijn broek.
Nu is het hopen dat hij niet volledig breekt en Rodriguez nog terugkomt.

Ik vind dat Remco eigenlijk echt goed bezig is. Gewoon eigen tempo en niet opblazen en we zien wel waar we eindigen.

Ik heb het gevoel dat Vingegaard iets aan het milderen is. Misschien om sws nog eens vol te gaan op die km boven de 10% of gewoon omdat de benen hem tegenhouden.

Als het zo doorgaat dan krijgt Remco een minuut aan zijn broek.
Nu is het hopen dat hij niet volledig breekt en Rodriguez nog terugkomt.
Nah gaat niet breken, rijdt gewoon puur op zijn metertje, heeft geen enkele moeite gedaan om top-2 te volgen, totaal niet over zijn toeren

So?
Rijdt gewoon rationeel nu. Vergroot zijn voorsprong op nr 4 en doet een hele goede zaak voor het podium.
Geeft natuurlijk wel aan wat het verschil is tussen de hem en Vingegaard en Pogacar.
Niet dat erg is, maar je bent liever 3de op 2minuten dan op 6 ook natuurlijk :P

Ik hoop dat hij zeer bedachtzaam rijdt en niet ontploft. Ik denk het niet, maar zeg nooit nooit natuurljk.
Het is nog even rijden dus 100% zeker is het nog niet.

Terug
Bovenaan