Tour de France 2024

Nu ja de groene trui is binnen dus wat maakt het uit?

Dit lijkt mij eerder een waarschuwing dan een echte DQ.

Nu ja de groene trui is binnen dus wat maakt het uit?

Dit lijkt mij eerder een waarschuwing dan een echte DQ.

Het maakt niets uit voor de groene trui, maar hij verdient gewoon een even grote straf als eender wie die dit doet. En die krijgt hij niet. Ik neem aan dat ze het zien alsof die 3 in een aparte groep zaten, maar dat is natuurlijk belachelijk. En zelfs dan, benieuwd of hij nu ook -13 krijgt uiteindelijk (dan maakt hij nog altijd winst), waarschijnlijk niet. Er zit gewoon geen enkele logica in de jury beslissingen.

Het maakt niets uit voor de groene trui, maar hij verdient gewoon een even grote straf als eender wie die dit doet. En die krijgt hij niet. Ik neem aan dat ze het zien alsof die 3 in een aparte groep zaten, maar dat is natuurlijk belachelijk. En zelfs dan, benieuwd of hij nu ook -13 krijgt uiteindelijk (dan maakt hij nog altijd winst), waarschijnlijk niet. Er zit gewoon geen enkele logica in de jury beslissingen.
Ze zullen nog genoeg over hebben van Van Gils zijn boete om het eten vanavond te betalen :unsure:

Gaan we herhaling van 2016 krijgen vandaag? Dan geef ik Remco goede kans om de Tour te winnen, volgens mij is hij de beste loper

Renaat zit dus ook gewoon op PCS. Toen ze begonnen over de gemiddelde snelheid ook meteen PCS geopend om te zien wat het vorig jaar was en daar zag ik ook enkel die 39 wat dus te laag is.

Op de Radio ook ja online worden dan berekeningen gemaakt over kg/w terwijl dat dus Laterne Rouge is. Ik vind dat ze eigenlijk wel hun bronnen mogen vermelden.

Benieuwd wat dit vandaag nu gaat geven of dit nu echt de manier is om Pogacar door te doen. Vorig jaar zijn ze na zo'n dag een keer op de counter gelopen.

Gaan we herhaling van 2016 krijgen vandaag? Dan geef ik Remco goede kans om de Tour te winnen, volgens mij is hij de beste loper

Was dat op Plateu de Beille de lopende Froome? Ik zie toch eerder een Froome type in Vingegaard dan in Pogacar dus gaan nog even van truitje moeten wisselen.

Hopelijk genoeg touwen dit keer.

In geen tijden nog eens live naar de tour gekeken, maar nu val ik precies in slaap met dat commentaar van Renaat en Jose.
Om dan nog niet over de inhoud te beginnen...

Wie gaat er rijden in de vallei? Blijft nog enkel Kelderman en Jorgenson over. En die 3 vooraan straks misschien met 4 met Carapaz hebben toch een 3'30 voor.

Demarrages in de vallei als de helpers opgesoupeerd zijn. Zou dat een mogelijkheid zijn, zou iemand dat durven?

Vingegaard heeft nog Kelderman en Jorgenson, Evenepoel Landa en Pogacar nog Yates en Almeida. Dus waar rij je naar toe?

Demarrages in de vallei als de helpers opgesoupeerd zijn. Zou dat een mogelijkheid zijn, zou iemand dat durven?
Een Jumbo coupke genre 2022 op de galibier - Granon, ma bon daar hebben ze op dit moment ook de ploeg niet voor natuurlijk om UAE aan flarden te rijden en Pogi te isoleren :S

edit: Wat is de samenstelling van het peloton nog op dit moment?

Terug
Bovenaan