Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ja de groene trui is binnen dus wat maakt het uit?
Dit lijkt mij eerder een waarschuwing dan een echte DQ.
Ze zullen nog genoeg over hebben van Van Gils zijn boete om het eten vanavond te betalenHet maakt niets uit voor de groene trui, maar hij verdient gewoon een even grote straf als eender wie die dit doet. En die krijgt hij niet. Ik neem aan dat ze het zien alsof die 3 in een aparte groep zaten, maar dat is natuurlijk belachelijk. En zelfs dan, benieuwd of hij nu ook -13 krijgt uiteindelijk (dan maakt hij nog altijd winst), waarschijnlijk niet. Er zit gewoon geen enkele logica in de jury beslissingen.

Gaan we herhaling van 2016 krijgen vandaag? Dan geef ik Remco goede kans om de Tour te winnen, volgens mij is hij de beste loper
Dat was op de Ventoux.Was dat op Plateu de Beille de lopende Froome? Ik zie toch eerder een Froome type in Vingegaard dan in Pogacar dus gaan nog even van truitje moeten wisselen.
Hopelijk genoeg touwen dit keer.
Halfweg Mount Ventoux zeker?Was dat op Plateu de Beille de lopende Froome? Ik zie toch eerder een Froome type in Vingegaard dan in Pogacar dus gaan nog even van truitje moeten wisselen.
Hopelijk genoeg touwen dit keer.
Halfweg Mount Ventoux zeker?
Demarrages in de vallei als de helpers opgesoupeerd zijn. Zou dat een mogelijkheid zijn, zou iemand dat durven?
Een Jumbo coupke genre 2022 op de galibier - Granon, ma bon daar hebben ze op dit moment ook de ploeg niet voor natuurlijk om UAE aan flarden te rijden en Pogi te isolerenDemarrages in de vallei als de helpers opgesoupeerd zijn. Zou dat een mogelijkheid zijn, zou iemand dat durven?

edit: Wat is de samenstelling van het peloton nog op dit moment?