Tour de France 2024

Toch nog 35" op 5km het kan nog. Zijn ploegmaats hé dus ze gaan niet speculeren.

En ik ga me dus weer een ganse Tour ergeren aan die motard hé. Voegt dus niks toe.

Hoeveel kritiek is hier en in hele wielerwereld vorig jaar geweest toen Vingegaard niet even Lafay terughaalde? Van Aert was echt pist hé. Dat willen ze niet opnieuw. En Vingegaard is gewoon kopman daar, dus waarom niet.
Je bedoelt die tótáál onterechte kritiek?

Van Aert heeft nadien ook gewoon gezegd dat hij niet kwaad was op Vingegaard maar gewoon gefrustreerd.

Evenepoel toch maar meeplaatst in de sprint. VA wint die, Van Gils ook goed.

Bardet wel gewonnen en geel mooi :D

Ik heb zelden zo'n spannenden ontknoping gezien. Het is nog al gebeurd dat het peloton nét te laat komt maar zo heel erg dikwijls gebeurt dit niet.

Die Frank Van den Broek wordt een grote, 10x sterker dan Bardet hier. Hele dag in de vlucht. Hem even gaan ophalen, en dan nog de strafste kopbeurten doen. Geen fan van DSM, maar sterk gescout, want in tegenstelling tot al hun andere talenten van de laatste 10 jaar was dit geen geval van "iedereen ziet het wel".

Dit is waarom je koers kijkt!
Spannend slot en mooi dat Bardet geel kan pakken. Al was het wel vooral dankzij Van Den Broek, wat een beest.

Terug
Bovenaan