Tour de France 2024

Pogacar gaat morgen Remco geel geven btw. Die sprint daar bewust niet om absoluut geel te vermijden, maar dat lukt hem net niet. Morgen 2 plaatsen achter Remco eindigen ofzo en Remco pakt geel. Carapaz zie ik er ook wel voor sprinten ma die moet een 15 tal plaatsen goedmaken op Remco denk ik.

2 weken in ziekenhuis liggen 2 maand voor de tour met klaplong en gebroken ribben en sleutelbeen

Ben ik de enige die dit toch heel ongeloofwaardig vind?

Mooie strijd, Remco die nog kan terugkomen omdat Vingegaard een beetje blijft zitten de laatste km en Pogacar niet meer vol rijdt maar lijkt wel in orde.

Dinsdag zal ons wijzer maken maar de eerste indicatie is toch dat er 2 weer ver bovenuit lijken te torenen.

Dat Vingegaard hier mee kan is op zich toch niet zo vreemd?

Dat vraag is toch vooral of hij dit drie weken gaat kunnen volhouden.

Roglic die stelde teleur, dit leek mij toch een beklimming op maat van hem gesneden

Vingegaard is toch al goed, zat meteen in Pogacar zijn wiel. En Remco heeft dat gat nog sterk dichtgereden. Na die twee was hij toch de beste van de klassementsmannen vandaag.

Roglic krijgt hier dus wel een dreun
Vooral mentaal.

Remco is in orde, hij moet voor het podium gaan.
Pogacar (en Vingegaard) weer buiten categorie.

Daar moet ge toch vooraan zitten Remco serieus

Zie daar al een gat
Je moet nog kunnen. Finaal kon alleen Vingegaard Pogacar volgen.

Evenepoel wit?
Yup. :)

2 weken in ziekenhuis liggen 2 maand voor de tour met klaplong en gebroken ribben en sleutelbeen

Ben ik de enige die dit toch heel ongeloofwaardig vind?
De vraag is wel of Vingegaard 3 weken op niveau kan blijven na zijn toch wel heel lelijke val.

Dat hij vandaag Pogacar kan volgen vind ik ergens nog wel geloofwaardig. Maar 3 weken lang met de blessures die hij opliep? --> Dat zou wel straf zijn.

hehe arme van Gils zou ook mooi voor hem geweest zijn even dat podium op voor het wit

Pogacar en Evenepoel naast elkaar mooi beeld :) als het goed gaat gaan we dat vaker zien want Pogacar te oud voor dat wit

Toch wel goed dat Remco alsnog terugkomt.
Was wel vol in het rood maar dat maakt niet :p

Al bij al vallen de verschillen nog goed mee, het had erger gekund als je zag wat een poef Pogacar erop gaf.
Ook weer compleet belachelijke vergelijking van Renaat, record: who cares??? Het wordt hier vol vol vol gelanceerd door Benoot en Yates in de absolute piekperiode van het jaar VS de finale van een herfstklassieker waar het man VS man is...

Ja het wordt vol aangetrokken, maar je moet nog altijd de wattages ontwikkelen om het in die tijd te doen.
Pogacar rijdt hier over de gehele klim een VAM van 2300, hoe je het draait of keert moet je het nog altijd doen.

De top 10 in het klassement vandaag, zou zo die uit het eindklassement kunnen zijn.

E6myVKh.png

Sinds wanneer gebruikt men de Engelse vlag voor de nationaliteit bij renners en niet de Union Jack?

Toch wel goed dat Remco alsnog terugkomt.
Was wel vol in het rood maar dat maakt niet :p
En dat bij 32°C!

Openingsweekend gaat al serieus in de kleren kruipen. Roglic imho toch duidelijk zijn ervaring aan het gebruiken. Bakken minder energie gebruikt en staat nog altijd op slechts 20seconden.

En dat bij 32°C!

Openingsweekend gaat al serieus in de kleren kruipen. Roglic imho toch duidelijk zijn ervaring aan het gebruiken. Bakken minder energie gebruikt en staat nog altijd op slechts 20seconden.

Ja Pogacar en Vingegaard hebben die ervaring natuurlijk niet. Zo dom weg zoveel energie verspillen in rit 2. :oi22:

Nee als Roglic kon dan was hij mee dit is niet uit keuze dat hij bij Bardet zat.

Ja Pogacar en Vingegaard hebben die ervaring natuurlijk niet. Zo dom weg zoveel energie verspillen in rit 2. :oi22:

Nee als Roglic kon dan was hij mee dit is niet uit keuze dat hij bij Bardet zat.
Absoluut, hij had ook meer tijd aan zijn broek kunnen hebben...

Terug
Bovenaan