Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carapaz niet bepaald een tijdrijder dus R.EV echt wel heel sterk gereden.Evenepoel gewoon goed hoor. Heeft niet die poef die Pogacar heeft maar beperkt hier meer dan de schade.
Carapaz niet bepaald een tijdrijder dus R.EV echt wel heel sterk gereden.
Pogacar gaat morgen Remco geel geven btw.
Vooral mentaal.Roglic krijgt hier dus wel een dreun
Je moet nog kunnen. Finaal kon alleen Vingegaard Pogacar volgen.Daar moet ge toch vooraan zitten Remco serieus
Zie daar al een gat
Yup.Evenepoel wit?

De vraag is wel of Vingegaard 3 weken op niveau kan blijven na zijn toch wel heel lelijke val.2 weken in ziekenhuis liggen 2 maand voor de tour met klaplong en gebroken ribben en sleutelbeen
Ben ik de enige die dit toch heel ongeloofwaardig vind?
Ik zou hier serieus op kunnen antwoorden, maar voor ik dat doe kan ik ook gewoon zeggen: we zijn vandaag rit *2*2 weken in ziekenhuis liggen 2 maand voor de tour met klaplong en gebroken ribben en sleutelbeen
Ben ik de enige die dit toch heel ongeloofwaardig vind?

Ook weer compleet belachelijke vergelijking van Renaat, record: who cares??? Het wordt hier vol vol vol gelanceerd door Benoot en Yates in de absolute piekperiode van het jaar VS de finale van een herfstklassieker waar het man VS man is...
En dat bij 32°C!Toch wel goed dat Remco alsnog terugkomt.
Was wel vol in het rood maar dat maakt niet![]()
En dat bij 32°C!
Openingsweekend gaat al serieus in de kleren kruipen. Roglic imho toch duidelijk zijn ervaring aan het gebruiken. Bakken minder energie gebruikt en staat nog altijd op slechts 20seconden.

Absoluut, hij had ook meer tijd aan zijn broek kunnen hebben...Ja Pogacar en Vingegaard hebben die ervaring natuurlijk niet. Zo dom weg zoveel energie verspillen in rit 2.
Nee als Roglic kon dan was hij mee dit is niet uit keuze dat hij bij Bardet zat.
De top 10 in het klassement vandaag, zou zo die uit het eindklassement kunnen zijn.
![]()