Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als Philipsen geen Belg was, manmanman... Dan had ik de José wel eens willen horen!maar Philipsen mannekes... HOE-RE-CHANCE. Knikkert hier voor hetzelfde geld gewoon 3man onderuit. Het was alleszins héél nipt met die man van Movistar.
echt wel geliefd in het peloton.
Waanzin eigenlijk, zaterdag kotst hij de ziel uit zen lijf en denk je... dit wordt niks, en dan dit...
Die luchtbeelden... Cavendish kon doen wat hij wou want die had 2 fietslengten maar Philipsen mannekes... HOE-RE-CHANCE. Knikkert hier voor hetzelfde geld gewoon 2man onderuit (+nen hoop erover). Het was alleszins héél nipt met die man van Movistar.
EDIT: Cav kijkt zelfs eerst nog naar links of hij de baan vrij heeft. Philipsen duikt gewoon zonder kijken.
Die volgt gewoon Cavendish heAls Philipsen geen Belg was, manmanman... Dan had ik de José wel eens willen horen!

Bardet, Girmay en Cav. Netflix gaat niet weten welk verhaal eerst volgend jaar.
Nee, Cav kijkt naar links en ziet dat hij de baan vrij heeft, die kan doen wat hij wil want er rijdt niemand naast.Die volgt gewoon Cavendish he
Dus jullie willen dat Cavendish DQ krijgt?
De lie zwalpt daar toch ook serieus waardoor Pedersen uiteindelijk valt.
Cav lijkt me nogal logisch, want die andere ploegen (ook Arkea niet) hebben niets te maken met de Netflix serie (tenzij ze één van die ploegen nu net toevallig gaan volgen zijn).
1) Als die man van EF 5cm verder naar voor rijdt dan heeft Cavendish hem ook mee hoorNee, Cav kijkt naar links en ziet dat hij de baan vrij heeft, die kan doen wat hij wil want er rijdt niemand naast.
Het is niet omdat Cavendish de baan vrij heeft dat je in zijn wiel ook de baan vrij hebt. Philipsen duikt gewoon zonder kijken naar dat wiel, als die man van Movistar per ongeluk 5cm verder naar voor zit rijdt hij die gewoon onderstenboven. Hoerechance dus want zoveel scheelde dat echt niet, het is ook niet de eerste keer dat Philipsen blind naar een wiel duikt... dit is gewoon een Groenewegentje waiting to happen op deze manier.