Tour de France 2024

Terecht. Wel een ferme streep door zijn groene rekening natuurlijk. Miste al de eerste sprint nu weer. Steekt er al niet echt boven uit, wordt zo een lastige Tour voor hem.
Ik vind hem ook niet indrukwekkend in de sprints dit seizoen , eigl doen de 2 beste sprinters gewoon niet mee aan de Tour : Merlier en Milan. Philipsen is dit jaar toch minder.

Girmay zijn groene droom begint toch zeer realistisch te worden op deze manier. De 2 topfavorieten al 2 van de 3 sprints "gemist".

Ben niet 100% akkoord voor te declasseren, er zijn al veel vuilere sprints gereden deze tour.
Maar ik begrijp het wel, dan moeten ze dit wel doortrekken naar de volgende sprints ook.

Als Bini gezond en veilig blijft zie ik niet in wie hem nu nog van groen gaat houden. Heeft het profiel om ook in de zwaardere ritten punten mee te pakken en heeft zn ritje al op zak waardoor hij geen gigantische risisco’s meer moet nemen en gerust op puntenverzameljacht kan gaan

Ben niet 100% akkoord voor te declasseren, er zijn al veel vuilere sprints gereden deze tour.
Maar ik begrijp het wel, dan moeten ze dit wel doortrekken naar de volgende sprints ook.
Denk dat het hier ook wel de opeenstapeling is van de voorbije gevallen, hij gaat heel vaak net op en over dat randje, maar nooit heel flagrant waardoor hij er al (te) vaak mee weg komt. Ik vind het een goeie zaak dat ze hem eens een signaal geven.
Gisteren Bauhaus was toch ook al een declassering waar niks super erg aan de hand was, dus denk wel dat ze momenteel wat strenger optreden om iedereen te waarschuwen

Ik ben ook niet akkoord, weeral puntenverlies in m'n tourmanager :unsure:

Alle gekheid op een stokje, dit zat er wel eens aangekomen. Sprinten is altijd op het scherp van de snee maar in het geval van Jasper neigt het toch vaak naar roekeloosheid.

Terecht gedeclasseerd hij doet de deur dicht terwijl Van Aert er bijna volledig naast reed. Als Van Aert daar niet remt valt hij.

Ik ben ook niet akkoord, weeral puntenverlies in m'n tourmanager :unsure:

Alle gekheid op een stokje, dit zat er wel eens aangekomen. Sprinten is altijd op het scherp van de snee maar in het geval van Jasper neigt het toch vaak naar roekeloosheid.

Volgens mij heeft 99% Philipsen, dus welk resultaat hij ook rijdt je gaat er niet veel plaatsen met winnen/verliezen.

Denk dat het hier ook wel de opeenstapeling is van de voorbije gevallen, hij gaat heel vaak net op en over dat randje, maar nooit heel flagrant waardoor hij er al (te) vaak mee weg komt. Ik vind het een goeie zaak dat ze hem eens een signaal geven.
Gisteren Bauhaus was toch ook al een declassering waar niks super erg aan de hand was, dus denk wel dat ze momenteel wat strenger optreden om iedereen te waarschuwen

Als je gisteren goed kijkt is het cavendish die bauhaus bijna omverkegelt. Dat vond ik eigenlijk erger dan vandaag.

Deklassering of niet, we blijven met drie Belgen in de top 10 van een sprintetappe van de Tour. De koers is van ons olé olé.

Terug
Bovenaan