Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is gedeklasseerd.
Bij Alpecin zijn ze boos![]()
Ik vind hem ook niet indrukwekkend in de sprints dit seizoen , eigl doen de 2 beste sprinters gewoon niet mee aan de Tour : Merlier en Milan. Philipsen is dit jaar toch minder.Terecht. Wel een ferme streep door zijn groene rekening natuurlijk. Miste al de eerste sprint nu weer. Steekt er al niet echt boven uit, wordt zo een lastige Tour voor hem.
Denk dat het hier ook wel de opeenstapeling is van de voorbije gevallen, hij gaat heel vaak net op en over dat randje, maar nooit heel flagrant waardoor hij er al (te) vaak mee weg komt. Ik vind het een goeie zaak dat ze hem eens een signaal geven.Ben niet 100% akkoord voor te declasseren, er zijn al veel vuilere sprints gereden deze tour.
Maar ik begrijp het wel, dan moeten ze dit wel doortrekken naar de volgende sprints ook.
Ik ben ook niet akkoord, weeral puntenverlies in m'n tourmanager
Alle gekheid op een stokje, dit zat er wel eens aangekomen. Sprinten is altijd op het scherp van de snee maar in het geval van Jasper neigt het toch vaak naar roekeloosheid.
Denk dat het hier ook wel de opeenstapeling is van de voorbije gevallen, hij gaat heel vaak net op en over dat randje, maar nooit heel flagrant waardoor hij er al (te) vaak mee weg komt. Ik vind het een goeie zaak dat ze hem eens een signaal geven.
Gisteren Bauhaus was toch ook al een declassering waar niks super erg aan de hand was, dus denk wel dat ze momenteel wat strenger optreden om iedereen te waarschuwen
Ongelooflijk eigenlijk héZie nu pas dat Renaat Schotte Groenewegen aanzag voor Démare![]()

het amateurisme spat er van af de laatste tijd. "ik zie een snelle renner die een (bovenaan) rood truitje aanheeft. DAT MOET DÉMARE ZIJN"