Tour de France 2024

Evenekoel begint wat door het ijs te zakken maar Rodriguez doet mee dus geen man overboord.

Niet dat we het nog niet wisten maar de Tour winnen met één van deze twee lijkt toch echt onmogelijk. Zelfs met een halve voorbereiding of eentje die eerst naar italie trekt, niets aan te doen.
Zelfs Vingegaard verliest 1:08 vandaag, de andere verliezen ook allemaal tijd dus uiteindelijk geen slechte prestatie van Remco

Landa ook sterk

Niet dat we het nog niet wisten maar de Tour winnen met één van deze twee lijkt toch echt onmogelijk. Zelfs met een halve voorbereiding of eentje die eerst naar italie trekt, niets aan te doen.
Bompa Vingegaard en ome Pogacar stoppen sneller dan R.EV. Geduld. De tijd van de aerobullet komt nog

Zonde dat Roglic weg is wel, ik had graag gezien waar Remco stond tegenover hem.

Dat Remco de beste is na die twee heren is nu niet zo verwonderlijk.

Zeker niet slecht maar toch ook wel een reality check , er zijn nog 2 betere aanwezig. En die stoppen niet direct.
Voor de Tour had ik bovenstaande al op mijn blaadje staan. Remco 3des is momenteel het best mogelijke. Zelfs nog voor de Tour gestart was.

Geen idee of hij nog verbeteren. Niemand kan de toekomst ruiken.

3des voor een 1ste Tour? Daar tekent hij voor.

Terug
Bovenaan