Tour de France 2024

Vingegaard toch zeer emotioneel. Ik weet niet of hij dit mentaal nog 5 jaar aankan/wil al die opofferingen
Dat kan je zeggen over elke kopman eh.

Laat ons ook wel zijn dat Vingegaard zijn aanloop naar deze tour op zijn zachtst uitgedrukt niet ideaal was. In de eerste 1,5 week kon je nog zeggen dat hij er weinig van gemerkt heeft, nu is wel duidelijk dat hij gewoon duidelijk niet in topvorm is.
Volgend jaar een nieuw jaar met een andere aanloop en nieuwe omstandigheden en dus andere verhoudingen.
Ik geef toe tegen deze Pogacar ga je met een hoog niveau moeten afkomen, maar haalt Pogacar ook volgend jaar ook weer dit niveau, dat is ook niet zeker.

Remco moet maximaal proberen om nog 2de te worden. Maar ik zou er niet te veel de hoop op hebben. Zelfs als hij 3de wordt heeft hij nog een prachtige prestatie geleverd. Maar we moeten ook wel de realiteit erkennen en zeggen dat de beste Remco in GC-vorm nog altijd door Pogacar op minuten gereden wordt.
Dus het verschil is er wel nog duidelijk.

Ik weet niet wie het juist vroeg aan Pogacar, maar die opmerking over dat "cannibalism" :unsure: Dat is toch ook weer zo iets typisch voor onze journalisten om dat zo weer te verwoorden. Hij kon het duidelijk ook niet echt smaken.

Petje af voor Pog hoor. Jammer dat hij zo dominant is maar hij koerst wel een pak attractiever dan wat we zagen tijdens de jaren dat Sky domineerde.

Hij kan het morgen maar proberen. Lukt het niet dan heeft hij het tenminste geprobeerd.
Liever vandaag dan morgen voluit gaan in de TT.
Stel u voor dat een van die drie valt morgen in de afdaling...
Voor zover ik me herinner van de parcoursvoorstelling vorig jaar, is die afdaling redelijk schrikwekkend met de TT-fiets.
Deed me denken aan de laatste TT, die Van Aert won in 2022 en waar Vingegaard ei zo na slipte.

Vandaag wordt gevecht tussen Landa en Almeida voor plaats 4 ja :p
Remco als superdomestique voor Landisimo vandaag en dan morgen nog voluit in de tijdrit om zo 2 en 4 te worden en UAE van de troon te stoten als beste ploeg van de top5!
Of alles blijft gewoon zoals het is en niemand neemt nog risicos :biglaugh:

Volgens Renaat: "Als deze groep kan vertrekken heeft De Plus een kans op de overwinning."
Andere renners in de groep: Jorgenson, Kelderman, beide Yates broers, Ciccone, Gall, Buitrago, Landa, Carapaz, Gee, Mas, ... :rofl:

Volgens Renaat: "Als deze groep kan vertrekken heeft De Plus een kans op de overwinning."
Andere renners in de groep: Jorgenson, Kelderman, beide Yates broers, Ciccone, Gall, Buitrago, Landa, Carapaz, Gee, Mas, ... :rofl:
Hij heeft nochtans gelijk
Als die groep vertrekt en je zit er niet bij dan heb je geen kans meer

:oi22:

ow het is al koers. Mas begint er door te komen. Die gaat een goeie Vuelta rijden. 2e weer na Roglic of zo.

En wat las ik in de krant. In 24u zijn ze bij TVL van we gaan nog voor geel naar waarom krijgen we geen ritje "kado" gegaan. Beetje zwak.

Terug
Bovenaan