Tour de France 2026

Komen niet echt dichter terwijl er toch wordt gejaagd, die vluchtersgroep natuurlijk groot en met veel ploegmaats. Benieuwd wat er gebeurd op de klim nu of het peloton daar zwaarder geschut begint in te zetten

Remco is echt aan het stijgen in mijn hierarchie. Van de ietwat te veel energie en testoteron hebbende ket van Schepdaal is hij aan het uitgroeien tot een steategische meester.

Ah ja, ik herken het wel. Ik ging naar de Chiro in Schepdaal (daar was het elke zondagnamiddag knokken) en reed in de WTC De Pompers op een goede dag iedereen uit het wiel. Maar nu heeft Remco de juiste ploeg en omkadering gevonden. Eindelijk

Lidl Trek :laugh:

Mee het gat naar 4 minuten brengen voor echt 0,0 reden (die vlucht ging ook zonder hun werk de tussensprint halen) en dan nu het zelf terug moeten brengen.

De gemoederen raken al verhit..

:lol: wat een schrijnend tafereel, de echte aanleiding krijgen we niet echt te zien maar eerlijk: voor wie of voor wat? Voor een cakeje? Of wat is het dat die boomer in die andere gast zijn mond duwt (en die laat dat voor één of andere reden gewoon gebeuren? :unsure: ).

Kuss gaat dit winnen. Net zoals in de Giro.

Of Carapaz of Martinez maar die hebben toch al wat meer energie verspeeld deze Tour. Carapaz ook nog heel veel gisteren
We hebben Kuss in het verleden al vaker zien meegaan in dit soort ontsnappingen waar je denkt "Kuss freerolled dit wel" om dan er dan troosteloos uit gereden te worden, zelfs in de periode waar je hem rustig bij de beste 5 klimmers van het peloton mocht rekenen, wat hij al lang niet meer is.

In de eerste Tour in 1903 was er maar 1 klassement. Dus back to the basics zou niet slecht zijn als herbronning.

Jawel, iedereen die er een afwijkende mening op na houdt en die ze durft te verdedigen, framen als troll. Dat mag ook een gele kaart krijgen in my humble opinion.

Tuurlijk mag je een andere mening hebben.

De eerste tour de france toont imo zelf net aan waarom het positief is dat die nevenklassementen er zijn.
Het verschil tussen de eerste en tweede was bijna 3 uur...

Ze brengen nu eenmaal nu extra spanning , het is niet dat je die nevenklassementen gaat afschaffen dat de strijd om het geel spannender / beter zal zijn/maken.

Kuss gaat dit winnen. Net zoals in de Giro.

Of Carapaz of Martinez maar die hebben toch al wat meer energie verspeeld deze Tour. Carapaz ook nog heel veel gisteren

Alé ja als die 4 minuten worden behouden voor de voet natuurlijk. Maar zelfs iets minder. Die mannen voorin hebben ook nog gene meter wind gepakt vandaag.

Ik hoop dat Arensman een solootje doet :)

Ik noteer alvast Carapaz voor een potentieel bisnummer, Kuss geloof ik geen snars van.

Bij Decathlon zijn ze precies Benoot & Riccitello aan het positioneren voor straks Seixas te lanceren.

Amai van Gils is vandaag goed

Die ploeg duidelijk gemikt op de derde week. Van Gils natuurlijk aan het begin zwak door die val, maar ook Hindley is eindelijk goed. En dan is er natuurlijk Remco die beter en beter lijkt te worden. Jammer van Lipowitz. Hadden voor spektakel kunnen zorgen.

Terug
Bovenaan