Général Zantas
Well-known member
Verdeeld succes?![]()
Niks he. Hij wil niet. Voelt zich te goed.
Ach, eind Augustus kiest em wel eieren voor zen geld. Uitstel maar geen afstel, zeker van.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verdeeld succes?![]()
Deels akkoord maar toch even nuanceren. Het klopt dat Lukaku beter uit de verf komt wanneer hij ruimte heeft en de bal in de rug van de defensie wordt gespeeld en dat hij bij Chelsea meer met de rug naar doel heeft gespeeld. De speelwijze van Chelsea draait eerder om het overladen van het 16-metergebied van de tegenstander via wingbacks en minder om de snelle omschakeling. Maar zelfs wanneer Lukaku wel ballen in de ruimte kreeg, maakte hij continu de verkeerde beslissingen.Het falen van Lukaku bij Chelsea is toch minstens evenveel, zo niet meer, op het conto van Tuchel te schrijven ... Ik heb het hier al geschreven, maar voor zo'n miljardenindustrie blijf ik toch heel vaak het gevoel hebben dat de voetbalwereld zeer amateuristisch wordt gerund. Je betaalt een waanzinnig bedrag voor een speler waarbij je op voorhand weet dat die het best rendeert in een bepaald systeem en onder een bepaalde coaching, om dan verbaasd te zijn dat hij de verwachtingen niet waar maakt wanneer je niet aan die randvoorwaarden voldoet. Dan ben je toch gewoon geld aan het verbranden?
Je kan natuurlijk niet bij elke club lukken , veel hangt toch af van de trainer .Deels akkoord maar toch even nuanceren. Het klopt dat Lukaku beter uit de verf komt wanneer hij ruimte heeft en de bal in de rug van de defensie wordt gespeeld en dat hij bij Chelsea meer met de rug naar doel heeft gespeeld. De speelwijze van Chelsea draait eerder om het overladen van het 16-metergebied van de tegenstander via wingbacks en minder om de snelle omschakeling. Maar zelfs wanneer Lukaku wel ballen in de ruimte kreeg, maakte hij continu de verkeerde beslissingen.
En als je dan kijkt naar Werner, ook een dure aanvaller die onder de verwachtingen heeft gepresteerd, dan zie je dat die jongen volledig anders omgaat met de kritiek. Werner is ondertussen door zijn tomeloze inzet op het veld en de bijdragen die hij levert voor andere spelers uitgegroeid tot een graag geziene gast bij de fans. Lukaku zijn defensieve bijdrages daarentegen zijn zeer beperkt en hij ligt continu te mekkeren, zowel op het veld tegen zijn teammaats als naast het veld in de pers. Dus ja, het systeem van Chelsea was niet op het lijf geschreven van Lukaku. Maar ik heb ook niet het gevoel dat Lukaku zelf een serieuze poging heeft gedaan om te slagen bij Chelsea.
Zelf snap ik ook totaal niet waarom Lukaku naar Chelsea is gekomen. Het draaide goed bij Inter, hij had net de titel gewonnen en hij was geliefd bij de supporters. En dan vertrekt hij, liegt tegen de Inter fans over de reden waarom en enkele maanden later draait hij weer volledig zijn kar en schoffeert hij de Chelsea fans. Zeer onprofessioneel gedrag allemaal. Ik heb het gevoel dat Lukaku een onzeker persoon is die niet om kan gaan met kritiek en die inderdaad een omgeving nodig heeft waar hij centraal staat. En dan val je toch eerder uit de toon bij Tuchel en Chelsea.
Ik snap trouwens dat we hier als Belgen eerder de kant van Lukaku kiezen maar als Chelsea volger kan ik dit seizoen toch niet veel anders doen dan besluiten dat Lukaku zelf de grote verantwoordelijke is voor zijn falen.

Ik zat in het naar huis rijden exact hetzelfde te denken bij het lezen van de reacties op deze topic, ik wou Werner of in mindere mate Havertz zelf ook als voorbeeld aanhalen. Ik heb die nog nooit horen zeuren, toont idd constant inzet, een wereld van verschil met Rom. En nochtans heeft die eerste nog minder gespeeld dan Rom. Dat gemekker op het plein heeft Lukaku niet alleen bij Chelsea hoor, als het bij de rode duivels wat minder ging was het ook van dat... Jammerlijke ingesteldheid, zeker aangezien hij steeds verklaard heeft dat CFC de ploeg van zijn dromen is/was...Deels akkoord maar toch even nuanceren. Het klopt dat Lukaku beter uit de verf komt wanneer hij ruimte heeft en de bal in de rug van de defensie wordt gespeeld en dat hij bij Chelsea meer met de rug naar doel heeft gespeeld. De speelwijze van Chelsea draait eerder om het overladen van het 16-metergebied van de tegenstander via wingbacks en minder om de snelle omschakeling. Maar zelfs wanneer Lukaku wel ballen in de ruimte kreeg, maakte hij continu de verkeerde beslissingen.
En als je dan kijkt naar Werner, ook een dure aanvaller die onder de verwachtingen heeft gepresteerd, dan zie je dat die jongen volledig anders omgaat met de kritiek. Werner is ondertussen door zijn tomeloze inzet op het veld en de bijdragen die hij levert voor andere spelers uitgegroeid tot een graag geziene gast bij de fans. Lukaku zijn defensieve bijdrages daarentegen zijn zeer beperkt en hij ligt continu te mekkeren, zowel op het veld tegen zijn teammaats als naast het veld in de pers. Dus ja, het systeem van Chelsea was niet op het lijf geschreven van Lukaku. Maar ik heb ook niet het gevoel dat Lukaku zelf een serieuze poging heeft gedaan om te slagen bij Chelsea.
Zelf snap ik ook totaal niet waarom Lukaku naar Chelsea is gekomen. Het draaide goed bij Inter, hij had net de titel gewonnen en hij was geliefd bij de supporters. En dan vertrekt hij, liegt tegen de Inter fans over de reden waarom en enkele maanden later draait hij weer volledig zijn kar en schoffeert hij de Chelsea fans. Zeer onprofessioneel gedrag allemaal. Ik heb het gevoel dat Lukaku een onzeker persoon is die niet om kan gaan met kritiek en die inderdaad een omgeving nodig heeft waar hij centraal staat. En dan val je toch eerder uit de toon bij Tuchel en Chelsea.
Ik snap trouwens dat we hier als Belgen eerder de kant van Lukaku kiezen maar als Chelsea volger kan ik dit seizoen toch niet veel anders doen dan besluiten dat Lukaku zelf de grote verantwoordelijke is voor zijn falen.
)Ja maar das dan zelfreflectie dat bij hem dan ook ontbreekt he..Dat klopt allemaal, maar mijn punt is dat Lukaku geen 19 jarige nobele onbekende is, maar een speler die al jaren meegaat en waarvan de handleiding intussen toch wel al gekend zou mogen zijn. Zeker als je er zoveel geld aan geeft, zeker als hij al een passage bij je club heeft gedaan
Bizar, zou nooit meer dan 15 voor hem betalen. En dan zou ik me al afgezet voelen.Dortmund gaat met bijna 80 miljoen tot het gaatje voor Haller
![]()
Borussia Dortmund gaat met bijna 80 miljoen tot het gaatje voor Sébastien Haller | Voetbalzone
Borussia Dortmund gaat met bijna 80 miljoen tot het gaatje voor Sébastien Hallerwww.voetbalzone.nl
31 +4 miljoen aan bonussen voor Haller.
wat een titelDortmund gaat met bijna 80 miljoen tot het gaatje voor Haller
![]()
Borussia Dortmund gaat met bijna 80 miljoen tot het gaatje voor Sébastien Haller | Voetbalzone
Borussia Dortmund gaat met bijna 80 miljoen tot het gaatje voor Sébastien Hallerwww.voetbalzone.nl
31 +4 miljoen aan bonussen voor Haller.
Idd, dan is het de transfersom en dan weer het totaal pakket. Wat het meest sensationele is.wat een titel
Dat lijkt me behoorlijk overdreven, ongeacht dat dit weer top gehandeld is van AjaxBizar, zou nooit meer dan 15 voor hem betalen. En dan zou ik me al afgezet voelen.