Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mooie ploeg uiteraard, maar dat lijkt me inderdaad toch puur voor back-up te zijn ... Voor onze nationale ploeg kunnen we nog meer spelers die op de bank zitten bij mooie ploegen toch wel missen.
Mooie ploeg uiteraard, maar dat lijkt me inderdaad toch puur voor back-up te zijn ... Voor onze nationale ploeg kunnen we nog meer spelers die op de bank zitten bij mooie ploegen toch wel missen.
Ik weet niet wat de insteek van Mbappé is, meer geld of gewoon kunnen verkassen naar een echte topclub maar ik vind het in ieder geval hilarisch, geld is de enige manier om een Qatari te doen zweten
Dat is hé. Eerst tig interviews waar speler X zijn liefde voor de club betuigt om een dag later ergens anders te tekenen, scoren in de eerste officiële match en het clublogo kussen. Heerlijk
Haha, ik vind het op zich nog wel cool om dan ook belachelijk veel geld te vragen aan de sjeik.
Dus als ze afkomen met 20 miljoen per jaar, zeggen: nee ik kom alleen voor 80 miljoen.
Dat heb je nu eenmaal als je club enkel en alleen draait om geld.
Maar bon, het zou doodzonde zijn voor de rode duivels als Romelu nu al naar de zandbak gaat.