Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Mooie ploeg uiteraard, maar dat lijkt me inderdaad toch puur voor back-up te zijn ... Voor onze nationale ploeg kunnen we nog meer spelers die op de bank zitten bij mooie ploegen toch wel missen.

Mooie ploeg uiteraard, maar dat lijkt me inderdaad toch puur voor back-up te zijn ... Voor onze nationale ploeg kunnen we nog meer spelers die op de bank zitten bij mooie ploegen toch wel missen.

Bij Leicester zou hij altijd spelen - in 2e klasse :unsure:

Zou de Duitse competitie niks zijn voor hem, trouwens?

Ik weet niet wat de insteek van Mbappé is, meer geld of gewoon kunnen verkassen naar een echte topclub maar ik vind het in ieder geval hilarisch, geld is de enige manier om een Qatari te doen zweten :lol:

Alderweireld-scenario hé. Nog even wat cashen in de woestijn, om volledig binnen te zijn, en daarna naar Anderlecht komen om hen kampioen te maken hé :unsure:

Of hij gaat er voor de sfeer met zijn Franse vriendjes. Misschien komt Pogba ook nog naar daar.

Ook grappig dat ze die maar een 4de willen geven van wat Kanté krijgt. + hoe gaan ze dat regelen met Chelsea? Die ligt onder contract?

Al Hilal biedt 20 miljoen per jaar, Lukaku wil 80 miljoen per jaar.

Wordt vervolgd...

Haha, ik vind het op zich nog wel cool om dan ook belachelijk veel geld te vragen aan de sjeik.
Dus als ze afkomen met 20 miljoen per jaar, zeggen: nee ik kom alleen voor 80 miljoen.

Dat heb je nu eenmaal als je club enkel en alleen draait om geld.

Maar bon, het zou doodzonde zijn voor de rode duivels als Romelu nu al naar de zandbak gaat.

Terug
Bovenaan