Het hangt waarschijnlijk af hoe graag Visma hem als rijder wil in de ploeg.Lol €2M/jaar voor Foss. Buiten die "9 planeten op een rijtje" wereldtitel heeft die jongen niks laten zien waarvan ik denk, die kan meer dan voor een top 10 rijden in een Giro oid.
Er is ondertussen wel wat inflatie geweest dus dat speelt ook mee maar €2M/jaar is wat Roglic en van der Poel hadden in 2021 volgens l'Equipe om maar even te kaderen hoe waanzinnig dat is. Proberen gaat mee natuurlijk maar zelfs €1,5M is zwaar overpriced voor Foss. Het is wel allemaal moeilijk in te schatten omdat die cijfers moeilijk terug te vinden zijn, zeker van de niet toppers. Dat Pogacar ~€6M/jaar heeft is een redelijk publiek geheim maar buiten de top 20 wordt het alllemaal wat waziger.
Gezien het feit dat TJV oa Laporte en Kooij vermoedelijk toch al een stevige opslag zal gegeven hebben kan ik mij niet voorstellen dat ze met grof geld gaan strooien voor Foss, tenzij de vervanger van Jumbo miljoenen extra budget in die ploeg gaat pompen en geld een non-issue wordt (I doubt it).