Pieterjan94
Well-known member
Oomen, Konrad, TGH, Consonni, Milan en Bagioli zouden allemaal naar de Lidl gaan.
De hoogste kwaliteit voor de laagste prijs
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oomen, Konrad, TGH, Consonni, Milan en Bagioli zouden allemaal naar de Lidl gaan.
Ruik ik daar een ploeg voor een grote ronde?Oomen, Konrad, TGH, Consonni, Milan en Bagioli zouden allemaal naar de Lidl gaan.
Lijkt me niet onlogisch. Zal daar meer wedstrijden als kopman kunnen rijden. Goede renner.Mauro Schmid zou niet verlengen bij SQS en naar Jayco trekken.
Zo weinig geld heeft Lefevere dan toch niet. Landa is een heel dure vogel.
Natuurlijk een enorme aanwinst, als hij in het gareel loopt.

Of DQS heeft hem aangetrokken voor de rondes waarin Evenepoel niet start natuurlijk, dat kan ook nog...
Landa als helper zie ik nooit gebeuren. En dat Lefevre gelooft dat hij met Landa voor rondes kan gaan zie ik ook niet gebeuren.
Aanvallende renner ter vervanging van een Alaphilipe lijkt mij het meest logische.
Demare naar Arkea. Geen verrassend nieuws, behalve dat hij meteen vertrekt! Kan dus gewoon naar de Vuelta voor zijn nieuwe ploeg.
Aangezien ze zichzelf liever in de voet schieten dan hem mee te nemen naar de tour zal er wel een serieuze haar in de boter zitten tussen demare en fdj. Demare zal ook een te dure vogel zijn voor fdj om hem de rest van het seizoen te betalen en niks te rijden.Blijf zo een dingen toch vreemd vinden, vooral omdat Arkea nu iemand moet ontslaan. En ja dat gebeurt wel "in onderling overleg", maar daar stel ik mij toch altijd een beetje vragen bij. Vorig jaar deed Israel dat ook al.
Ik gok dat er dus iemand (Edet?) vervroegd op pensioen zal gaan.
Ponomar blijkbaar.Blijf zo een dingen toch vreemd vinden, vooral omdat Arkea nu iemand moet ontslaan. En ja dat gebeurt wel "in onderling overleg", maar daar stel ik mij toch altijd een beetje vragen bij. Vorig jaar deed Israel dat ook al.
Ik gok dat er dus iemand (Edet?) vervroegd op pensioen zal gaan.
Broodnodig ook wel als je wilt promoveren naar de WT.
Dat doel is inderdaad wel enorm ambitieus. Natuurlijk kan 1 topper al veel doen, zie naar het traject van Alpecin, maar die topper zie ik zo meteen nog niet.Broodnodig ook wel als je wilt promoveren naar de WT.
Ze hebben de steun van BMC en ook wel voldoende budget en marge om daarin nog te groeien.
Maar zetten nog niet de prestaties neer om competitief te zijn voor een WT-plek. Het verschil met Lotto, Israël en UNO-X en totalenergies is immens.