Neen, dat kan wel de halve finale worden.Heb het hier al eens geschreven, maar PSG met Pochettino, dat is een gevaarlijk ploegske!
Een finale City - PSG, kan dat? Dat is dan de battle of the sheikhs
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen, dat kan wel de halve finale worden.Heb het hier al eens geschreven, maar PSG met Pochettino, dat is een gevaarlijk ploegske!
Een finale City - PSG, kan dat? Dat is dan de battle of the sheikhs
Ge ziet op de achtergrond toch in het groot München staan?Dat is toch niet in de Allianz arena? Of is dat omdat er geen publiek zit dat dat er anders uitziet![]()

Ja maar mss dat er nog een stadion wasGe ziet op de achtergrond toch in het groot München staan?![]()

Hij doet dat blijkbaar al jaren op alle grote matchen waar hij naartoe gestuurd wordt. Niet enkel handtekeningen maar ook shirts. Niet voor zichzelf, dat wordt allemaal geveild ten voordele van een instelling die kinderen met autisme ondersteunt in zijn thuisland, Roemenië.Ik vind dat niet kunnen. Getuigt van weinig professionalisme. En al zeker na zo'n blamage van een prestatie.
Zet Mbappé gisteren bij Bayern vooraan en de terugmatch moet niet meer gespeeld worden.Toch wel een wereld van verschil qua efficiëntie voor goal tussen PSG en Bayern.
Zet Mbappé gisteren bij Bayern vooraan en de terugmatch moet niet meer gespeeld worden.
Allez, of gewoon al een fitte Lewandowski.
Quote me gerust indien het hen toch lukt maar dit PSG pakt ook dit jaar geen CL.
Vooral het middenveld is toch echt niet van het niveau van de absolute top. Ook achteraan werden ze gisteren erg vaak in 2 passen uit verband gespeeld. De enige reden dat ze met deze uitgangspositie naar de terugmatch gaan is omdat het vooraan bij Bayern voor geen meter liep.
En uiteraard door die voorlijn van een half miljard.
Misten wel 2 sterkhouders met Paredes en Verratti, normaal is dat middenveld een pak sterker. Als ze zelfs zonder hen tegen Bayern kunnen winnen is dat toch geen slecht teken.Zet Mbappé gisteren bij Bayern vooraan en de terugmatch moet niet meer gespeeld worden.
Allez, of gewoon al een fitte Lewandowski.
Quote me gerust indien het hen toch lukt maar dit PSG pakt ook dit jaar geen CL.
Vooral het middenveld is toch echt niet van het niveau van de absolute top. Ook achteraan werden ze gisteren erg vaak in 2 passen uit verband gespeeld. De enige reden dat ze met deze uitgangspositie naar de terugmatch gaan is omdat het vooraan bij Bayern voor geen meter liep.
En uiteraard door die voorlijn van een half miljard.
Mja als Bayern deftig afwerkt staat het gewoon makkelijk 6-3 hoor.Misten wel 2 sterkhouders met Paredes en Verratti, normaal is dat middenveld een pak sterker. Als ze zelfs zonder hen tegen Bayern kunnen winnen is dat toch geen slecht teken.
Goh, staat toch vaak op de juiste plaats (in tegenstelling tot Choupo-Moting bv gisteren)Kan aan mij liggen maar Mbappé is toch ook niet de zuivere afwerker om die uitspraak te maken. Die eerste goal is bijvoorbeeld toch heel matig geschoten.
Als ik geld zou moeten inzetten denk ik toch dat Bayern gewoon gaat winnen in Parijs en doorgaat.