Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan er op zijn minst proberen uitkomen. Je weet dat City u zal wegduwen, maar je kan dan een tactiek voorzien om daar uit te kunnen komen op de juiste momenten. Dat doen ze hoegenaamd niet, het is gewoon 2 bussen en bal weg stampen. Spelen gewoon de 0 te houden.Ik ben absoluut geen fan van Atlético uiteraard, maar niet overdrijven hè.
Ten eerste dwingt City hun tegenstanders bij wijze van spreken om zo te spelen als men een resultaat wil proberen halen, dat was net hetzelfde met het Barcelona van Pep in der tijd. Allemaal leuk en wel als je op balbezit wil spelen, maar dan moet je niet komen klagen dat uw tegenstanders dubbele gordels optrekken. Als Atlético zijnde hier met open vizier probeert te voetballen dan staat het bij de rust 3-0.
Ik heb nog nooit een ploeg zo tegen Real zien spelen en de verklaring is vrij simpel hoor. Real heeft nooit zo op balbezit gespeeld als City nu (of Barcelona toen).
Cancelo staat wel heel vaak op links hoor, die presteert daar ook eigenlijk als beste van heel City.Rare kronkels weer van Guardiola precies. Stones rechtsback(?), Cancelo linksback en Sterling F9? Pfff. Hopelijk pleegt Atlético hier een hold-up van jewelste.
Waarom niet gewoon Cancelo rechts, Zinchenko links en Jesus in de punt? Guardiola is toch al een paar keer tegen de muur gelopen in de CL door ineens gekke dingen boven te halen.

Zal er een beetje vanaf hangen welk niveau beide ploegen gaan halen.Dikke match vanavond, ben eens benieuwd.
Goh ik denk toch dat bayern met de overwinning naar huis gaat.Dikke match vanavond, ben eens benieuwd.
En die kansen van ons al gemist, Havertz en die in de eerste minuutVinicius![]()