Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die 2de was een lekkere streep ma die mag nooit binnen he in die hoek, slecht gekeept imo.Trouwens, die goals van Adeyemi, holy shit.
Het zijn gewoon veel te veel matchen. En het verschil tussen de grote teams en de kampioenen van kleine leagues is te groot (en wordt groter).En niemand cared precies, het verval is ingezet aha!![]()
sorry maar met Club als betrokken partij vind ik het nieuwe format wel leuker -> Veel liever tegen 8 verschillende tegenstanders spelen dan 2x tegen Man City of Real Madrid een pakje slaag krijgen. Nu krijgen we tenminste elke week van een andere ploeg voetballesHet was sowieso al jaren dat de CL pas echt interessant werd vanaf de KO-fase. Wat doen ze? Meer teams en meer wedstrijd in de 'groepsfase' ...

Pech, je gaat naar Club kijkenIk zou straks toch liever Aston Villa - Bayern zien i.p.v. Club Brugge![]()
Basic economie 101: naar welke match gaan meer kijkers kijken en waar verdient de zender dus het meeste geld aan?Ik zou straks toch liever Aston Villa - Bayern zien i.p.v. Club Brugge![]()
Kreeg vorig al redelijk wat kritiek dat hij niet efficiënt genoeg is. Dit jaar dan ook nog eens mindere cijfers.Bakayoko blijkbaar niet zo best bezig bij PSV. Krijgt veel kritiek dit jaar op hun forum. Daarnaast gisteren een dikke kans gemist op de 2-0.
en met commentaar van AsterPech, je gaat naar Club kijken
Helaas zo weinig tijd voor voetbal in de week. Ik moet nu wel zeggen: de groepsfase was vroeger altijd relatief saai behalve in de groep des doods. Alleen nuttig voor combi bets.En niemand cared precies, het verval is ingezet aha!![]()
De charme van de tussenstanden in de groepsfases vond ik toch aangenamer dan dit.Helaas zo weinig tijd voor voetbal in de week. Ik moet nu wel zeggen: de groepsfase was vroeger altijd relatief saai behalve in de groep des doods. Alleen nuttig voor combi bets.
Maar nu zijn er meer interessante matchen wel imo.
gohja, vanavond niet winnen en het is eigenlijk quasi zeker al gedaan onze campagne - dat vind ik toch best jammer - dat had je vroeger nooit omdat je meestal tot zeker de voorlaatste speeldag nog kans maakte om de 3e plaats te behalen met bijhorende "overwintering" in de EL.sorry maar met Club als betrokken partij vind ik het nieuwe format wel leuker -> Veel liever tegen 8 verschillende tegenstanders spelen dan 2x tegen Man City of Real Madrid een pakje slaag krijgen. Nu krijgen we tenminste elke week van een andere ploeg voetballes![]()