UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Taremi eerst officiële goal voor Inter :cool: én 2 assist. Maar voorlopig blijft hij de 3e spits na Lautaro en Thuram (die gisteren rust kregen)

En niemand cared precies, het verval is ingezet aha! :scream:
Het zijn gewoon veel te veel matchen. En het verschil tussen de grote teams en de kampioenen van kleine leagues is te groot (en wordt groter).

Begint allemaal minder en minder te boeien dat Europese voetbal

Het was sowieso al jaren dat de CL pas echt interessant werd vanaf de KO-fase. Wat doen ze? Meer teams en meer wedstrijd in de 'groepsfase' ...

Het was sowieso al jaren dat de CL pas echt interessant werd vanaf de KO-fase. Wat doen ze? Meer teams en meer wedstrijd in de 'groepsfase' ...
sorry maar met Club als betrokken partij vind ik het nieuwe format wel leuker -> Veel liever tegen 8 verschillende tegenstanders spelen dan 2x tegen Man City of Real Madrid een pakje slaag krijgen. Nu krijgen we tenminste elke week van een andere ploeg voetballes :wink:

Bakayoko blijkbaar niet zo best bezig bij PSV. Krijgt veel kritiek dit jaar op hun forum. Daarnaast gisteren een dikke kans gemist op de 2-0.

Bakayoko blijkbaar niet zo best bezig bij PSV. Krijgt veel kritiek dit jaar op hun forum. Daarnaast gisteren een dikke kans gemist op de 2-0.
Kreeg vorig al redelijk wat kritiek dat hij niet efficiënt genoeg is. Dit jaar dan ook nog eens mindere cijfers.

Ik ben wel een beetje jaloers op die club-fans in Graz. Lijkt me een heerlijke verplaatsing. En dan mogen die ook nog eens naar Celtic binnenkort. Heerlijke verplaatsingen.

En niemand cared precies, het verval is ingezet aha! :scream:
Helaas zo weinig tijd voor voetbal in de week. Ik moet nu wel zeggen: de groepsfase was vroeger altijd relatief saai behalve in de groep des doods. Alleen nuttig voor combi bets.

Maar nu zijn er meer interessante matchen wel imo.

Helaas zo weinig tijd voor voetbal in de week. Ik moet nu wel zeggen: de groepsfase was vroeger altijd relatief saai behalve in de groep des doods. Alleen nuttig voor combi bets.

Maar nu zijn er meer interessante matchen wel imo.
De charme van de tussenstanden in de groepsfases vond ik toch aangenamer dan dit.

sorry maar met Club als betrokken partij vind ik het nieuwe format wel leuker -> Veel liever tegen 8 verschillende tegenstanders spelen dan 2x tegen Man City of Real Madrid een pakje slaag krijgen. Nu krijgen we tenminste elke week van een andere ploeg voetballes :wink:
gohja, vanavond niet winnen en het is eigenlijk quasi zeker al gedaan onze campagne - dat vind ik toch best jammer - dat had je vroeger nooit omdat je meestal tot zeker de voorlaatste speeldag nog kans maakte om de 3e plaats te behalen met bijhorende "overwintering" in de EL.

Terug
Bovenaan