UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Volwassen wedstrijd van Brugge zeg. Zelfs het laatste kwartier kansloos doorgekomen, zonder te bibberen. Aston Villa was ook wel erg zwak natuurlijk, maar toch. Jashari is wel écht een topper :love: die speelt elke week precies beter en beter.

Volwassen wedstrijd van Brugge zeg. Zelfs het laatste kwartier kansloos doorgekomen, zonder te bibberen. Aston Villa was ook wel erg zwak natuurlijk, maar toch. Jashari is wel écht een topper :love: die speelt elke week precies beter en beter.
het is natuurlijk niet alsof dat plots slechte voetballers zijn bij Aston Villa, maar hun mindset was inderdaad triestig... beetje te vergelijken met onszelf als we tegen pakweg OHL, Dender, Beerschot... spelen. :wink:

Voor het zelfde geld gaat die ene bal van hen ipv rakelings naast, net binnen, dan moeten wij plots komen en dan krijgen we op de counter misschien nog 0-2 of 0-3.

Club was al de betere van Dortmund, Milan en nu ook Villa. Er is in feite overal wel iets mogelijk dan. Die teams doen het allen best goed in hun overige matchen.

Wat uiteraard niet betekent dat je evengoed nog alle matchen kan verliezen. In de CL moet het zeker wat meezitten ook (zoals gisteren met die penalty) en moet je efficiënter zijn dan de tegenstander (quod non tegen Milan en Dortmund alvast).

Club was al de betere van Dortmund, Milan en nu ook Villa. Er is in feite overal wel iets mogelijk dan. Die teams doen het allen best goed in hun overige matchen.

Wat uiteraard niet betekent dat je evengoed nog alle matchen kan verliezen. In de CL moet het zeker wat meezitten ook (zoals gisteren met die penalty) en moet je efficiënter zijn dan de tegenstander (quod non tegen Milan en Dortmund alvast).
Klopt. Grootste probleem is dat je eigenlijk je momenten niet neemt. Gisteren een verdiende overwinning , maar vooral door een enorm cadeau. Als die niet valt, blijf je misschien op 0-0 hangen ondanks een goede match. Want scoren in de CL is niet eenvoudig. Dat zie je ook in de matchen waarin ze goed meededen. Als je de volgende matchen punten wilt winnen, zullen die momenten wel gepakt moeten worden met doelpunten.

Mooie zege van Club,maar wat is hun voorzitter toch een arrogante blaaskaak zeg... De manier waarop hij Tielemans vastklampt en dan zegt "jama het is voor mij he". Om dan hem nadien nog wat te jennen met "geweldige ploeg, geweldige ploeg".
Vreselijk figuur.

Mooie zege van Club,maar wat is hun voorzitter toch een arrogante blaaskaak zeg... De manier waarop hij Tielemans vastklampt en dan zegt "jama het is voor mij he". Om dan hem nadien nog wat te jennen met "geweldige ploeg, geweldige ploeg".
Vreselijk figuur.
Hij heeft samen met Mannaert Club wel terug successen gebracht dus 't is hem vergeven :wink: (maar lijkt me inderdaad niet de sympathiekste mens te zijn)

Die 6/12 had ook best meer kunnen en misschien zelfs moeten zijn.

City uit wordt een zware dobber, maar in die andere drie potten is er gewoon een resultaat mogelijk.

Die 6/12 had ook best meer kunnen en misschien zelfs moeten zijn.

City uit wordt een zware dobber, maar in die andere drie potten is er gewoon een resultaat mogelijk.
Kansen´liggen volgens mij thuis tegen storting en juve. Celtic verwacht ik niet veel van idem met city

Is de fout/geel niet vooral omdat hij met dat 2e been nog de enkel raakt/blokkeert (zo lijkt het)

1 is gatachterlijk. Hou gwn uw klep
Dan is die 2e een cadeau voor n ref die hier wel van zal genieten

Terug
Bovenaan