Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het is natuurlijk niet alsof dat plots slechte voetballers zijn bij Aston Villa, maar hun mindset was inderdaad triestig... beetje te vergelijken met onszelf als we tegen pakweg OHL, Dender, Beerschot... spelen.Volwassen wedstrijd van Brugge zeg. Zelfs het laatste kwartier kansloos doorgekomen, zonder te bibberen. Aston Villa was ook wel erg zwak natuurlijk, maar toch. Jashari is wel écht een topperdie speelt elke week precies beter en beter.
Heeft 0.0 met Rode Duivels te maken hoorIk vraag mij wel af of de pers nu ook gaat zeiken omdat er een rode duivel is uitgefloten.
Klopt. Grootste probleem is dat je eigenlijk je momenten niet neemt. Gisteren een verdiende overwinning , maar vooral door een enorm cadeau. Als die niet valt, blijf je misschien op 0-0 hangen ondanks een goede match. Want scoren in de CL is niet eenvoudig. Dat zie je ook in de matchen waarin ze goed meededen. Als je de volgende matchen punten wilt winnen, zullen die momenten wel gepakt moeten worden met doelpunten.Club was al de betere van Dortmund, Milan en nu ook Villa. Er is in feite overal wel iets mogelijk dan. Die teams doen het allen best goed in hun overige matchen.
Wat uiteraard niet betekent dat je evengoed nog alle matchen kan verliezen. In de CL moet het zeker wat meezitten ook (zoals gisteren met die penalty) en moet je efficiënter zijn dan de tegenstander (quod non tegen Milan en Dortmund alvast).
Hij heeft samen met Mannaert Club wel terug successen gebracht dus 't is hem vergevenMooie zege van Club,maar wat is hun voorzitter toch een arrogante blaaskaak zeg... De manier waarop hij Tielemans vastklampt en dan zegt "jama het is voor mij he". Om dan hem nadien nog wat te jennen met "geweldige ploeg, geweldige ploeg".![]()
Verzoeningsmoment na Brugs fluitconcert: Bart Verhaeghe sluit Tielemans in de armen (en vraagt om zijn truitje?) | sporza
Opvallend moment na Club - Aston Villa. Nadat Youri Tielemans 90 minuten lang uitgefloten werd, probeerde voorzitter Bart Verhaeghe de teleurgestelde Rode Duivel in de catacomben te troosten met enkele knuffels en bemoedigende woorden. En het lijkt er ook op dat de voorzitter nog een truitje...sporza.be
Vreselijk figuur.
(maar lijkt me inderdaad niet de sympathiekste mens te zijn)Die 6/12 had ook best meer kunnen en misschien zelfs moeten zijn.Club was al de betere van Dortmund, Milan en nu ook Villa. Er is in feite overal wel iets mogelijk dan. Die teams doen het allen best goed in hun overige matchen.
Wat uiteraard niet betekent dat je evengoed nog alle matchen kan verliezen. In de CL moet het zeker wat meezitten ook (zoals gisteren met die penalty) en moet je efficiënter zijn dan de tegenstander (quod non tegen Milan en Dortmund alvast).
Kansen´liggen volgens mij thuis tegen storting en juve. Celtic verwacht ik niet veel van idem met cityDie 6/12 had ook best meer kunnen en misschien zelfs moeten zijn.
City uit wordt een zware dobber, maar in die andere drie potten is er gewoon een resultaat mogelijk.
City kan je beter nu hebben. Zijn echt niet goed. Maar dat gaat niet blijven durenKansen´liggen volgens mij thuis tegen storting en juve. Celtic verwacht ik niet veel van idem met city
City hebben we maar eind januari dus kan nog veel gebeuren.City kan je beter nu hebben. Zijn echt niet goed. Maar dat gaat niet blijven duren
Sjah "niet goed", wat is dat dan hé, krijgen we zelfs in zo'n periode slagen van vrees ik.City kan je beter nu hebben. Zijn echt niet goed. Maar dat gaat niet blijven duren
Ja blijft uiteraard city. Weet ik wel.Sjah "niet goed", wat is dat dan hé, krijgen we zelfs in zo'n periode slagen van vrees ik.

zo met een hele wintertransferperiode tussen?Hopelijk blijven ze bij City sukkelen tot en met 29/1![]()