UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Ploeg stond weer goed, niet teveel weggegeven en zelf ook wel wat geprobeerd. Maar als je die stand bekijkt nu ... lijkt me toch nog altijd verre van zeker

Mooi mooi. Knappe campagne.

Jashari gaat ook een dikke uitgaande transfer worden ooit.

Het zal er zeker nog om spannen, eigenlijk hebben ze nog één punt nodig om echt zeker te zijn. Tegen Juventus en City is dat op papier vrijwel onmogelijk. Het zal thuis tegen Juventus moeten gebeuren, die zitten op dit moment ook niet in hoogvorm.

Ploeg stond weer goed, niet teveel weggegeven en zelf ook wel wat geprobeerd. Maar als je die stand bekijkt nu ... lijkt me toch nog altijd verre van zeker

Tutut, Sir.Killalot zei dat we nog één punt nodig hadden om "echt" zeker te zijn, en dat punt hebben we nu :cool:
Proficiat Club!

Club is zeker van top-24, teveel ploegen onder hun moeten nog tegen elkaar of naar een heel sterke ploeg op bezoek.
Als Arsenal eens goed uithaalt tegen Zagreb morgen is 't binnen, Zagreb raakt dan niet meer boven ons tenzij we een pandoering krijgen van City en ze zelf winnen van Milan en van het trio Stuttgart-PSG-City laten we er nu ook sowieso nog 1 achter ons.

Puntje bij, wat een knappe campagne :bow:
Maar toch, met 11 punten nog geen (mathematische) zekerheid (97%), terwijl men vooraf 6,7 of 8 punten als "zeker voldoende" beschouwde, gekke boel :p

4-5 Barcelona wat een gekke wedstrijd

Heel de 90 min gezien. Ongelooflijk wat daar allemaal gebeurt is. Bizarre goals, blunders, penalty's en dan opt einde die winning goal maar dan een var fase int ander penalty gebied. Zotter wordt het niet nee
Net voor die 4-5, was dat geen penalty aan de andere kant? Oprechte vraag want heb het niet helemaal goed gezien.
Puntje bij, wat een knappe campagne :bow:
Maar toch, met 11 punten nog geen (mathematische) zekerheid (97%), terwijl men vooraf 6,7 of 8 punten als "zeker voldoende" beschouwde, gekke boel :p
Te veel resultaten waar niet op gerekend werd denk ik, jammer, maar ik gun het Club van harte om door te stoten, komt het Belgisch voetbal alleen maar ten goede.

Voor de rest, 21 op 21 :coolbrows: .

Terug
Bovenaan