Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel leuk maar zwaar kansloos vrees ikAtalanta it is! Leuk weerzien met CDK (weten de journalisten ook weer wat schrijven) en mooie verplaatsing.
Club wel zwaar underdog IMO
Denk ik ook maar het blijft voetbal.. hoop doet levenHeel leuk maar zwaar kansloos vrees ik
Ze organiseren daar graag "draws" dan kunnen er veel weeral wat onkosten gefactureerd worden.Waarom worden die clubs uit de top 8 nu eigenlijk nog niet ingedeeld?
Belachelijk, nu weet ik nog niet in welke tabelhelft Liverpool terecht komtZe organiseren daar graag "draws" dan kunnen er veel weeral wat onkosten gefactureerd worden.
.
Belachelijk, nu weet ik nog niet in welke tabelhelft Liverpool terecht komt.
Is ook echt de enige reden dat ik me kan bedenken waarom er nu ook een loting was per 4 ploegen. 9-24, 10-23,... was perfect normaal geweestZe organiseren daar graag "draws" dan kunnen er veel weeral wat onkosten gefactureerd worden.
Brest lover Micah Richards is in zijn nopjesVoor een 1/16e ronde in de CL zijn dit toch best interessante wedstrijden, op Brest - PSG na dan maar bijna elke match van PSG is niet interessant wegens de deelname van PSG, dus ja...
Ik moet em niet maar dat was.toch geen schwalbe?Daar is die misselijke Vinicius weer, schoolvoorbeeld schwalbe, al aan het vallen voor hij nog maar aangeraakt wordt. Triest.