Finisterra
Well-known member
PSG tegen de bus van Arsenal. Mja. Matige match idd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen in de HF PSG sbel op voorsprong kwam en de wedstrijd dood maakte klonk het toch anders. Toen ging het over het collectief, intensiteit en druk...Nee, echt verkeerd voor de match die vroege voorsprong voor de mindere ploeg die sowieso al heel behoudend spelen.
Drie dikke kansen voor arsenal, en een goeie kans of twee voor psg. Dat is toch prima voor een CL finale? Het is en blijft voetbal, geen hockey.Ik ben trouwens niet voor PSG hoor. Maar een kansenloze eerste helft vind ik ook maar niets.

De KO matchen, incl. Finales, brengen al jarenlang veel meer dan dit hoor. Geen idee waar jij naar kijkt.Ge zijt aan het zagen. Het is een finale, zelden is dat een topmatch. Nu is het gewoon spannend en ik blijf erbij komt PSG op voorsprong zou er nog 0 spanning zijn.
Ik doelde op Mendes die daar 5 minuten als een vis op het droge op de grond lag te spartelen terwijl die amper geraakt wordt.Is toch exact wat er gebeurt?
Heel saaie match.
Was Mendes.Ik doelde op (ik dacht Dembélé?) die daar 5 minuten als een vis op het droge op de grond lag te spartelen terwijl die amper geraakt wordt.
Wou net m’n post gaan editen omdat ik twijfeldeWas Mendes.

Waar heb je het over man er is al geen spannende CL finale in jarenDe KO matchen, incl. Finales, brengen al jarenlang veel meer dan dit hoor. Geen idee waar jij naar kijkt.