Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor dezelfde reden als waarom een spits zich soms laat vallen, om de fout mee te krijgen.Allez mannen, waarom zou je als keeper een schwalbe doen in zo’n situatie. Makes 0 sense.
Die krijgen dan een penalty of fout mee, terwijl hier de keeper Vermant gewoon kwijt was, want die lag op de grond en de bal lag nog in zijn (de keeper) voeten.Voor dezelfde reden als waarom een spits zich soms laat vallen, om de fout mee te krijgen.
Ik zeg zeker niet dat hij het bewust doet, net zoals Forbs eerder in de match dat ook niet bewust doet, hij valt daardoor gewoon.Allez mannen, waarom zou je als keeper een schwalbe doen in zo’n situatie. Makes 0 sense.
Allez mannen, waarom zou je als keeper een schwalbe doen in zo’n situatie. Makes 0 sense.

Gaan we nu serieus vragen waarom voetbalspelers komedie spelen?![]()
Keeper heeft al een nominatie voor de Oscars op zakGaan we nu serieus vragen waarom voetbalspelers komedie spelen?![]()
Beetje belachelijke uitlach hierboven, het gaat over deze specifieke situatie.
Ik kan deze situatie vergelijken met een aanvaller die op 5m van de goal de keeper passeert en zich laat vallen voor een penalty, terwijl hij gewoon 100% zeker de bal in de goal kan shotten. Er is geen enkele aanvaller die zo'n schwalbe zou doen.
Ook in deze situatie mist Vermant gewoon compleet de bal, glijdt over de grond, terwijl de keeper zich normaliter gewoon 180° draait en veel rapper bij de bal is. Dus waarom zou een keeper dan een schwalbe doen en/of fout uitlokken, met het risico dat het dan wél goal is en hij zijn uitgelokte fout niet gefloten krijgt ?

sympathieke dudes.
Teken dat de beslissing niet unaniem gesteund werd!Gaat dat hier nu nog altijd over die fase![]()
Best wel een resultaat bepalende fase natuurlijk, eentje die het verschil maakt tussen een stunt die de wereld rond gaat en een stuntje die terloops eens vermeld wordt in de samenvattingen.Gaat dat hier nu nog altijd over die fase![]()
Ik zou Marseille ook niet onderschatten. De Zerby is een uitstekende coach en die ploeg is zeker niet slecht.Het zal er niet op aankomen dit jaar naar kwalificatie toe. Uiteraard wel op eindpositie en bijhoren geld. Lijkt me vrij duidelijk dat je met 9 punten altijd geplaatst bent deze jaargang. Wedstrijd tegen Almaty en dan thuis tegen Marseille moet je als club altijd 6 op 6 pakken eigenlijk. Zelfs op Sporting moet je in staat kunnen zijn om iets te rapen. Dat zijn ploegen van hetzelfde niveau als club of daaronder.
Ik zou Marseille ook niet onderschatten. De Zerby is een uitstekende coach en die ploeg is zeker niet slecht.
Ik onderschat Marseille zeker niet, ik vind alleen dat we moeten stoppen met Club Brugge onderschatten. Ze spelen al enkele seizoenen uitstekend op Europees niveau en hebben meer dan voldoende kwaliteit om dat soort ploegen te kloppen. Dat is uiteraard niet evident, maar er is ook geen mirakel voor nodig. Marseille heeft momenteel veel geblesseerden, dat kan natuurlijk wel anders zijn eind januari. Als ze op bij Union gepasseerd zijn begin december, zal het al duidelijker worden hoe moeilijk die opgave wordt.Inderdaad, alsof het vanzelfsprekend is dat Club 9 punten haalt.
Ze hebben eigenlijk al punten weggegooid tegen Atalanta. Des te jammerder zijn de 2 misgelopen (absolute bonus)punten tegen Barca.